Mô tả công việc
Managing Work, Projects, Policies, and Standards for Purchasing Across Departments
• Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered
• Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
• Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations
• Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.
• Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information
Supporting Purchasing Operations
• (Ensures performance reviews are completed on a timely basis for supervisors and non-management employees)
Maintaining Finance and Accounting Goals
• Ensures profits and losses are documented accurately
• Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
Managing Discipline Work, Projects, and Policies
• Communicates a clear and consistent message regarding departmental goals to produce desired results
Property Operations, Profitability, Safety Standards and Work Procedures and Additional Responsibilities
• Presents ideas, expectations and information in a concise, organized manner
Additional Responsibilities
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Attends and participates in all pertinent meetings
• Provide direction and assistance to other organizational units regarding accounting and budgeting policies and procedures, and efficient control and utilization of financial resources.
• Complete any other assignments given by superiors
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
- Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
- National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Finance and Accounting or related fields
- Purchasing experience area, especially in 5 star hotel/resort
- Be well-organized and be able to multi task
Yêu cầu hồ sơ
Là một công ty tiên phong chuyên về kết cấu thép ở Việt Nam từ những năm 1993, Hồng Dương đã trở thành một trong những công ty tư nhân độc lập trong việc chế tạo và lắp ráp kết cấu thép trong khu vực Châu Á Thái Bình Dương, cung cấp và lắp đặt kết cấu thép khắp Việt Nam và các nước Châu Á khác.
Bằng sự cam kết về chất lượng sản phẩm, Hồng Dương đang từng bước phát triển nhằm đem lại những giá trị lâu dài cho quý khách hàng.
Nền tảng để Hồng Dương phát triển đến ngày hôm nay là dựa trên sự an toàn trong lao động, sản phẩm chất lượng cao cùng với quá trình hoạt động, quản lý, hợp tác với khách hàng, chính phủ VN và các đối tác chiến lược một cách hiệu quả và năng động. Với đối tác làcác công ty đa quốc gia như Hitachi Zosen (Nhật Bản), Bluescope (Úc)cùng nhà xưởng rộng hơn 1ha với đầy đủ các trang thiết bị hiện đại, Hồng Dương cam kết sẽ đáp ứng được nhu cầu sản xuất và xây dựng kết cấu thép trong và ngoài nước, nâng cao trình độ công nghệ, nâng cao các giá trị công ty cùng khả năng hoạt động quản lý của công ty.