Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Project Coordinator serving as the main point of contact for existing customers and are responsible to provide administrative support to the inspection teams in the preparation and execution of customer projects. The expect deliverables of this position mainly include, but are not limited, to the following expectations and responsibilities:
Expectations:
- Timely and professional responses to client inquiries within 24 hours.
- Professional support to auditors in the preparation and execution of testing projects.
- Timely and accurate completion and maintenance of testing and client related documentation.
- Timely and accurate entry of audit related information into relevant IT systems.
- Timely and accurate completion of commercial order processing tasks.
Responsibilities:
· Fully support internal and external stakeholders with administrative efforts in the preparation and execution of assigned projects and clients.
· Monitor projects planning, preparation, implementing and approving status.
· Respond to client inquiries in a timely manner and forward them to appropriate parties in the organization as required.
- Complete project handling and commercial order processing for assigned clients.
- Maintenance of client and project related information in respective systems.
- Support assistant senior coordinators in the training of coordinator supports.
Yêu Cầu Công Việc
Project Coordinator should be experienced in interacting with customers, be pro-active and motivated to provide professional support in a courteous manner to clients and team members alike.
Qualifications:
· At least 4 years work experience in a customer facing team environment working directly with external customers, including experience in handling customer complaints.
· Experienced in project planning & scheduling in a B2B setting desirable.
· Good command of both spoken and written English, MS office.
Requirements:
· Motivated to contribute to a larger team and to take on additional responsibilities.
· Friendly, helpful and positive attitude.
· Pro-active and organized and willing to learn independently
· Interested in working in a multi-cultural environment
Skills:
· Effective customer service skills.
· Demonstrated ability to work and contribute as part of a team.
· Demonstrated resilience to handle customer complaints and problem-solving skills.
· Organizational and time management skills, ability to handle multiple tasks.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Là một công ty tiên phong chuyên về kết cấu thép ở Việt Nam từ những năm 1993, Hồng Dương đã trở thành một trong những công ty tư nhân độc lập trong việc chế tạo và lắp ráp kết cấu thép trong khu vực Châu Á Thái Bình Dương, cung cấp và lắp đặt kết cấu thép khắp Việt Nam và các nước Châu Á khác.
Bằng sự cam kết về chất lượng sản phẩm, Hồng Dương đang từng bước phát triển nhằm đem lại những giá trị lâu dài cho quý khách hàng.
Nền tảng để Hồng Dương phát triển đến ngày hôm nay là dựa trên sự an toàn trong lao động, sản phẩm chất lượng cao cùng với quá trình hoạt động, quản lý, hợp tác với khách hàng, chính phủ VN và các đối tác chiến lược một cách hiệu quả và năng động. Với đối tác làcác công ty đa quốc gia như Hitachi Zosen (Nhật Bản), Bluescope (Úc)cùng nhà xưởng rộng hơn 1ha với đầy đủ các trang thiết bị hiện đại, Hồng Dương cam kết sẽ đáp ứng được nhu cầu sản xuất và xây dựng kết cấu thép trong và ngoài nước, nâng cao trình độ công nghệ, nâng cao các giá trị công ty cùng khả năng hoạt động quản lý của công ty.