Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
Thời gian 16 năm trong ngành sản xuất hàng may mặc xuất khẩu, ông Ngô Duy Hoài đã đưa nhà máy Thiện Chí trở thành 1 trong những nhà máy hàng đầu Việt Nam với chất lượng quốc tế đáp ứng đầy đủ các tiêu chuẩn khắc khe của nhiều khách hàng nổi tiếng trên thế giới như Kmart, Walt Disney, Kohls, Sears, Carters..v.v.
Ngoài việc đảm bảo uy tín với các thương hiệu hàng đầu trên thế giới, nhà máy luôn quan tâm tới lợi ích cho hàng ngàn công nhân viên, tạo môi trường làm việc an toàn vệ sinh không ảnh hưởng môi trường xung quanh.
Nhiều năm làm việc với các khách hàng chuyên nghiệp, các dự án lớn, cung cấp sản phẩm toàn cầu. Nhà máy Thiện Chí tự tin với những kế hoạch và mục tiêu mới nhằm mang lại nhiều điều tốt đẹp cho cộng đồng và xã hội.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2000
Mission
Tạo ra các sản phẩm hàng đầu. Tạo ra những thương hiệu tốt.