About 365 Travel
For almost 20 years of hard work, 365 Travel has become strong and well established in Southeast Asia. We specialize in providing quality tours to Vietnam and Southeast Asia for customers worldwide, serving over 12,000 passengers annually. In the local market, we are well recognized as a company with steady growth, a prestigious reputation, high quality suppliers and a strong customer portfolio.
We are excited about continuing our growth and shaping the future. Any successful journey begins with good leadership, and our board believes that caring about clients and employees is the right thing to do.That makes for a better company, a better society and a better life.
The name 365 Travel comes from the fact that we are available almost all of the time, 365 days a year. We are here to follow up every step of the way to ensure our guests are taken care of by our team. The 365 logo expresses our stability, like a tripod with three legs.
For more information, please visit us at https://365travel.asia/
Responsibilities:
- Communicate with clients and handle their inquiries via email, chat, or phone.
- Develop tailor-made tour itineraries based on client requests.
- Advise on itinerary adjustments to meet client preferences and budget.
- Prepare detailed tour programs and quotations.
- Collaborate with the operation and accounting departments to ensure tour execution and trip cost.
- Work with operation team and tour guides in resolving issues during tours.
- Maintain relationships with B2B agencies.
- Undertake other tasks assigned by leaders.
Benefits:
- Opportunities to travel and other experiences with team and company.
- Competitive performance-based monthly bonus.
- Comprehensive benefits including health insurance, social insurance, and unemployment insurance as per regulations.
- Opportunities for personal and professional growth.
- Annual salary review.
Qualifications and Skills:
- Minimum 2 years of experience in the tourism or hospitality industry.
- College or university degree in Tourism, Foreign Languages, International Trade, or International Economics.
- Fluent in English (both written and spoken).
- In-depth knowledge of tourism products, itineraries, destinations, and travel experiences.
- High level of responsibility and reliability.
- Strong ability to work independently and collaboratively within a team.
- Proactive, cooperative, with excellent organizational and problem-solving skills.
- Enthusiastic, dynamic, and eager to learn.
- Proficient in Microsoft Office applications.
Interested candidates should send your CV to email [email protected] or [email protected] with the subject line "Application for Senior Sales Inbound Position.”
Thời gian 16 năm trong ngành sản xuất hàng may mặc xuất khẩu, ông Ngô Duy Hoài đã đưa nhà máy Thiện Chí trở thành 1 trong những nhà máy hàng đầu Việt Nam với chất lượng quốc tế đáp ứng đầy đủ các tiêu chuẩn khắc khe của nhiều khách hàng nổi tiếng trên thế giới như Kmart, Walt Disney, Kohls, Sears, Carters..v.v.
Ngoài việc đảm bảo uy tín với các thương hiệu hàng đầu trên thế giới, nhà máy luôn quan tâm tới lợi ích cho hàng ngàn công nhân viên, tạo môi trường làm việc an toàn vệ sinh không ảnh hưởng môi trường xung quanh.
Nhiều năm làm việc với các khách hàng chuyên nghiệp, các dự án lớn, cung cấp sản phẩm toàn cầu. Nhà máy Thiện Chí tự tin với những kế hoạch và mục tiêu mới nhằm mang lại nhiều điều tốt đẹp cho cộng đồng và xã hội.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2000
Mission
Tạo ra các sản phẩm hàng đầu. Tạo ra những thương hiệu tốt.