Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
Cam kết của công ty Sao Thiên về chất lượng và dịch vụ bán hàng đối với sản phẩm của công ty phân phối: Cam kết về chất lượng sản phẩm, với đội ngũ cán bộ và công nhân có kinh nghiệm chuyên môn và tay nghề giỏi, nhiệt tình… chúng tôi cam kết:
- Bảo đảm các sản phẩm được sản xuất từ các nhà máy có công nghệ tiên tiến nhất và đều được kiểm tra thực nghiệm trước khi xuất, có đầy đủ chứng nhận chất lượng, xuất xứ.Chất lượng dịch vụ được nhân viên Sao Thiên luôn đưa lên hàng đầu với uy tín cùng trách nhiệm mong muốn “Luôn làm hơn sự mong đợi của bạn”.
- Chỉ cung cấp những sản phẩm có chất lượng tốt nhất, phù hợp tối đa yêu cầu của khách hàng.
- Với phương châm “Luôn làm hơn sự mong đợi của bạn”, chúng tôi luôn luôn lắng nghe và sẵn sàng tiếp thu mọi ý kiến góp ý của quý khách hàng; không ngừng cải tiến, nghiên cứu và ứng dụng các công nghệ mới để ngày càng hoàn thiện hơn và mang tới nhiều các dòng sản phẩm chính mang lại cho khách hàng nhiều sự lựa chọn với giá cả hợp lý nhất.