Mô tả công việc
- In charge of timely payment of monthly salary, allowance, OT, Incentive, SHUI, PIT, final payment for employees;
- Control employees time sheets/attendance and reconcile with payroll;
- Follow-up of annual leave;
- Process procedures of sickness, maternity, convalescence to Social Insurance Dept.;
- Prepare and timely process required reports on the labor status to DOLISA and any other labor/Social Insurance related periodic reports as required by the law;
- To apply for issuance PIT code for employees, register for dependent relief;
- Handle PIT declaration and finalization with the HR Manager;
- Maintain & always keep up-to-date the Personnel database and employees information;
- Handle document processing for personnel changes in the company upon request (promotion, termination, transfer, salary adjustment, disciplinary measure...);
- Handle general healthcare insurance claims;
- Respond timely and follow-up with high level of customer service to the employees HR related issues;
- Follow up staff performance appraisal; renewal of labor contracts, update of employees’ promotion, transfer, termination and exit interview;
- Analyze compensation policies, new government regulations and prevailing wage rates to develop competitive compensation plan;
- Support the yearly events such as team-building; year-end party, in-house training courses;
- Other tasks as assigned by the HR Manager and/or BOM.
Yêu cầu công việc
- University Degree in related faculties or similar;
- Experience in Education is a plus;
- Minimum 2-3 year experience in HR & processing payroll, SHUI...in company size from 250 headcount;
- High focus on details; Always strive to ensure 100% payroll accuracy;
- Good communication and problem-solving skills
- Experience using HRM Software is a plus
- Good English
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Mon-Fri, 9AM - 6PM, WFH policy
- Ample room to grow professionally, in a global environment
- Friendly work environment, no office politics
- Experience the true startup spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup
- Opportunity to work on a mission that can transform the lives of 1.5 Billion language learners around the
Được thành lập từ tháng 06/2015, TMZ (Teemazing) là doanh nghiệp trẻ hoạt động trong lĩnh vực TMĐT xuyên biên giới (Cross border e-commerce) tập trung vào thị trường Mỹ & EU. Với đội ngũ nhân sự được tuyển chọn gắt gao cả về thái độ & kỹ năng làm việc, TMZ đang từng bước xây dựng các thương hiệu của riêng mình trên thị trường quốc tế với hàng trăm nghìn đơn hàng bán ra mỗi năm, hướng tới mục tiêu trở thành doanh nghiệp hàng đầu cung cấp quà tặng cá nhân hoá (personalized gifts) cho khách hàng.
Là một trong số ít các công ty vẫn tăng trưởng tốt trong mùa dịch Covid-19, để chuẩn bị cho giai đoạn tăng trưởng sắp tới, TMZ cần tìm kiếm ứng viên phù hợp cho các vị trí khác nhau.
Để đảm nhiệm tốt các công việc này, ngoài kiến thức chuyên môn Teemazing cần tìm ứng viên làm việc có trách nhiệm, chăm chỉ, cẩn thận, trung thực và mong muốn công việc ổn định, gắn bó lâu dài. Nếu bạn thấy mình phù hợp, hãy ứng tuyển ngay ngày hôm nay nhé!
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
-
2015: Thành lập công ty
Mission:
Mang lại hạnh phúc cho khách hàng, nhân viên và nhà cung cấp. Tại Teemazing, chúng tôi không chỉ cố gắng mang lại trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng và theo đuổi sự tăng trưởng có lợi nhuận mà còn ưu tiên hạnh phúc của nhân viên và đối tác.