Việc làm Teemazing

Cập nhật 19/12/2024 22:23
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH TMZ
Total Rewards Lead (Fmcg)
Teemazing
15 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Company: Bien Hoa Consumer (TTC AgriS Group)
Location: 62 Tran Huy Lieu str, Phu Nhuan Dist, HCMC
Job Description
1/ Policies and Procedures
- Provision of a comprehensive total rewards solution for the organization
- Lead the review of the remuneration strategy, remuneration policy, remuneration systems, and guidelines
- Guide and assist in the development, implementation, and administration of rewards and employee benefits policies
2/ Remuneration
- Serve as a liaison with reward companies on compensation and benefits issues for salary benchmarking purposes
- Conduct market analysis and ensure that all programs (pay structures, benefit plans, etc.) are competitive
- Engage in wider remuneration and benefits communities and participate in industry activities by providing appropriate insights and inputs
- Advise the organization on compliance requirements of reward policies, relevant systems and tools
- Monitor the impact on budget and payroll margins and advise the organization accordingly
4/ Staff appointment analysis
- Provide recommendations on salary offers and promotions in accordance with the organization's policies to prevent anomalies
- Ensure that the quarterly appointment reports are prepared and analyzed to ensure the effectiveness of our attraction and retention strategy
5/ Annual performance reviews
- Manage the organization's annual performance process ensuring that contracting and assessments are done periodically
- Lead the promotions cycle processes and provide analysis of the impact of the outcome to ensure efficiency and effectiveness
- Assist in drafting submissions to the organization's leadership and BoD
6/ Bonus program
- Coordinate the annual bonus process and its implementation
7/ Staff turnover analysis
- Ensure that staff turnover analysis is provided quarterly and the organization is informed of major challenges
- Ensure consolidated turnover reports are submitted annually in preparation for annual increases
- Establish the effectiveness of the organization's attraction and retention strategy
8/ Benchmarking and survey participation
- Conduct internal and external benchmark studies to ensure that the organization's salaries, incentives, and retention strategy are competitive and responsive to the market
- Participate in salary, benefits, and relevant industry surveys and provide a proactive review of market pay and benefit position
- Participate in salary and wage movement surveys to determine annual increases and prepare annual budgets
- Ensure understanding of survey processes and interpretation or results in the organization
- Oversee that the job matching exercise is done to ensure the accuracy and relevance of the information provided for benchmarking
9/ Employee Recognition
- Review the recognition statement document periodically to ensure its relevance and alignment with organizational objectives
- Ensure alignment between organization-wide and unit recognition statements
- Facilitate the organization's wide program biennially
- Prepare presentations to the organization's leadership for approval
10/ Long-term and short-term incentives
- Review and maintain the awards policy for relevance
- Develop and maintain short-term incentives for the organization

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in human resources, business administration, finance, or a related field
Minimum 5 years of experience in total rewards within fields of FMCG, retail,...
Have experience working with rewards service providers (Mercer, Hay, Willis Towers Watson)
Experience in designing and implementing total rewards programs
Strong knowledge of local and federal laws related to compensation and benefits
Proficient in Microsoft Office and HRIS systems
Excellent analytical and problem-solving skills

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 7, tòa nhà Sannam, số 78 phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập từ tháng 06/2015, TMZ (Teemazing) là doanh nghiệp trẻ hoạt động trong lĩnh vực TMĐT xuyên biên giới (Cross border e-commerce) tập trung vào thị trường Mỹ & EU. Với đội ngũ nhân sự được tuyển chọn gắt gao cả về thái độ & kỹ năng làm việc, TMZ đang từng bước xây dựng các thương hiệu của riêng mình trên thị trường quốc tế với hàng trăm nghìn đơn hàng bán ra mỗi năm, hướng tới mục tiêu trở thành doanh nghiệp hàng đầu cung cấp quà tặng cá nhân hoá (personalized gifts) cho khách hàng.

Là một trong số ít các công ty vẫn tăng trưởng tốt trong mùa dịch Covid-19, để chuẩn bị cho giai đoạn tăng trưởng sắp tới, TMZ cần tìm kiếm ứng viên phù hợp cho các vị trí khác nhau.

Để đảm nhiệm tốt các công việc này, ngoài kiến thức chuyên môn Teemazing cần tìm ứng viên làm việc có trách nhiệm, chăm chỉ, cẩn thận, trung thực và mong muốn công việc ổn định, gắn bó lâu dài. Nếu bạn thấy mình phù hợp, hãy ứng tuyển ngay ngày hôm nay nhé!

Chính sách bảo hiểm
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
  • Du lịch
  • Team building
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2015: Thành lập công ty

Mission:

Mang lại hạnh phúc cho khách hàng, nhân viên và nhà cung cấp. Tại Teemazing, chúng tôi không chỉ cố gắng mang lại trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng và theo đuổi sự tăng trưởng có lợi nhuận mà còn ưu tiên hạnh phúc của nhân viên và đối tác.

Những nghề phổ biến tại Teemazing

Bạn làm việc tại Teemazing? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Teemazing

Teemazing

Click để đánh giá