Mô tả công việc
1. Area Management (40%):
• Understand the operation of customers in the area of responsibility.
• Manage KPI targets for each client in the responsible area.
• Control inventory - sell out of customers in the area of responsibility.
• Plan and control promotion programs, activities and cost (coverage, hiring, promotion plan, sales support activities, POSM...).
• Establish trusting relationships with clients for mutual benefits.
2. Staff Management (30%):
• Create effective sales pathways (sales, regions, opportunities, etc.).
• Deploy and oversee the Sale Representative team's KPI implementation.
• Make sure the team adheres to company requirements in its market execution.
• Training Plan - Building Team
• Build and maintain relationships with related departments.
3. Data Management (20%):
• In responsible of managing data related to sales, stores, allocation ratios, etc.
• Present the activity plan via weekly/monthly/other frequency.
• Deliver reports as requested.
4. Localized Solutions (10%):
• Find solutions and specific steps for regional development.
• Idea or proposal to expand the responsible area.
Yêu cầu công việc
• Min: Bachelor's Degree, Ideal: Financial, Sales & Marketing Knowledge
• Has at least 2 years of experience in the position of Sale Supervisor MT.
• Experience with the beverage industry and good relationship with Northern supermarket chain is an advantage.
• Leadership & interpersonal skills.
• Good command of computer and statistics.
• Strong analytical and planning skills, Customer business analysis.
• Focused on outcomes, analytical in the details.
• Decision-making based on facts and principles, as well as value-based management abilities.
• Good communication skills in both Vietnamese and English.
• Priority management, proactive, good analytic and critical thinking.
• Have ability to build relationship with customer
BENEFIT:
• Working hours: from Mon to Fri (8:00- 17:00).
• Annual leaves: 15 days per year.
• Sick leaves: 4 days per year.
• Covid leaves: no limited.
• Performance Appraisal: one per year.
• Bonus of 13th and bonus of Performance Evaluation based on company policy.
• Others: annual health checkup, general medical insurance (BIC insurance)
Quyền lợi được hưởng
Thưởng tháng 13, tháng 14 theo hiệu quả công việc
Chăm sóc sức khoẻ
Bảo hiểm sức khỏe BIC toàn diện
Máy tính xách tay
Máy tính xách tay
húng tôi, Công ty TNHH Two Kings Distribution được thành lập từ năm 2010 với xuất phát điểm là đơn vị phân phối độc quyền sản phẩm rượu Vodka Nga thương hiệu Alligator (hay còn gọi là Vodka Cá Sấu tại Việt Nam). Two Kings là đơn vị tiên phong và sáng tạo trong việc phát triển thị trường với đội ngũ lãnh đạo nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực kinh doanh đồ giải khát/đồ uống có cồn, cùng bộ máy nhân sự chuyên nghiệp, nhiệt huyết, là đơn vị tiên phong đưa những Promotion Girls (PG) người Nga và văn hóa Nga trong các chiến dịch tiếp thị tại thị trường Việt Nam. Đến nay, chúng tôi đã khẳng định với vị trí số 1 tại thị trường Việt Nam cho sản phẩm Vodka Cá Sấu thông qua doanh số tiêu thụ và thị phần. Những mốc phát triển của Công ty TK: Tháng 7/2012: Liên doanh với đối tác từ Nga, xây dựng nhà máy sản xuất hiện đại tại KCN Mê Linh, Vĩnh Phúc với hệ thống dây chuyền, công nghệ nhập khẩu, vận hành bởi các chuyên gia Nga. Tháng 3/2014: Giải thưởng Vàng tại triển lãm Expoforum, tổ chức tại thành phố Minsk, Belarus. Tháng 9/2014: Giải thưởng Vàng cho chất lượng Vodka tại cuộc thi Wine - Vodka 2014 tại Sochi, Liên bang Nga. Tháng 09/2016: Giải huy chương Vàng tại triển lãm Vodka Quốc tế tại Cannes, Pháp Các sản phẩm khác: Vodka Black Bear, vodka Air Club, vodka Russkoe Pole)