- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Vareal Group là 1 tập đoàn về công nghệ thông tin chuyên về lĩnh vực dịch vụ phần mềm của Nhật. Được thành lập từ năm 2006, Vareal Group không ngừng phát triển và trở thành một nhà cung cấp dịch vụ phần mềm có uy tín cho các công ty và tập đoàn lớn tại Nhật với dịch vụ, sản phẩm phần mềm vô cùng chất lượng và luôn mang lại giá trị vượt trên cả mong đợi của khách hàng. Vareal Group hoạt động trên các mảng chính như RoR, AI, VR, Robot,...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
-
Chúng tôi, Vareal Việt Nam, không chỉ chung tay, đồng lòng cùng nhau tiến bước với mong muốn tạo nên những tài sản trí tuệ trên nền tảng STEAM là sự kết hợp của 5 yếu tố: Khoa học (Science), Công nghệ (Technology), Kỹ thuật (Engineering), Toán học (Mathematics) và Nghệ thuật (Art) mà còn nỗ lực khơi dậy niềm đam mê trong mỗi người và góp phần làm phong phú cuộc sống con người.
-
Không lựa chọn sống và chờ đợi thế giới đổi thay; thay vào đó, cháy hết mình với đam mê, liên tục phát triển bản thân và tạo nên các giá trị mới là điều mà chúng tôi luôn hướng tới.Một mình – bạn chỉ có thể tạo nên khác biệt nhỏ, nhưng đi cùng nhau – chúng ta cùng tạo nên những thay đổi lớn.