Việc làm CAMCOM VIỆT NAM

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH VIỆT NAM CAMCOM
IT Officer / Nhân viên công nghệ thông tin
CAMCOM VIỆT NAM
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 16
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 16
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Participates in the implementation of business strategies for IT which are aligned with Radisson Hotel Group’s overall mission, vision values, and strategies

Troubleshoots and provides technical support

  • Support IT Manager in managing and support users, the customer.
  • Sets up, installs, configures, and maintains computers located at Radisson Blu Resort Hoi An.
  • Installs and troubleshoots PC operating system and office applications such as Microsoft Office, Microsoft Outlook.
  • Support IT Manager in maintaining the user accounts for hotel applications such as the Opera, Sun, POS, MC, Connect, Rezidor, and other hotel applications

Maintains availability and security of networks throughout the hotel

  • Monitors wireless network for hotel guests and employees
  • Keeps networks compliant with corporate guidelines
  • Maintains network security
  • Ensure anti virus program and data are up-to-date and running properly on all computers.

Stays current on technical updates and changes to hotel utilized applications

  • Relays important information and timing of new releases, system repairs, and downtime
  • Work with vendors to troubleshoot and resolve issues on request of IT Manager

Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork

  • Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
  • Listens apologizes with empathy, finds a solution, and follows through when resolving guest problems
  • Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
  • Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
  • Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures

  • Keeps immediate supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
  • Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
  • Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
  • Maintains a favorable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
  • At all times projects a favorable image of the Hotel to the public
  • Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
  • Attends work on time as scheduled
  • Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • Minimum of two years experience of IT Officer in an International Hotel Brand
  • College’s degree preferred
  • Good oral and written communication skills
  • Able to collaborate effectively with other hotel employees and management
  • Ability to multitask and work well under pressure
  • Demonstrated skills in Microsoft Office, Windows 10, Windows Server
  • Experience with Micros, Opera, and other hotels related applications a plus
  • Experience with in Network and PABX system
  • Related IT certifications a plus

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH VIỆT NAM CAMCOM
CAMCOM VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

CÔNG TY TNHH VIỆT NAM CAMCOM thuộc tập đoàn CAMCOM GROUP là tập đoàn hoạt động về lĩnh vực cung ứng nhân lực lớn hàng đầu tại Nhật Bản trong lĩnh vực tư vấn việc làm, BPO ( dịch vụ nhập liệu ). Với lịch sử hình thành lâu đời và đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, chúng tôi luôn luôn nhận được tín nhiệm cao từ phía các doanh nghiệp đối tác. Bên cạnh đó, chúng tôi cũng cung cấp thông tin về doanh nghiệp và hỗ trợ tư vấn giới thiệu việc làm cho người Việt Nam và người Philippin sống tại Nhật Bản.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2019

Mission

Sứ mệnh của chúng tôi là kết nối nhu cầu nhân lực nước ngoài của doanh nghiệp Nhật Bản với nhu cầu phát triển chuyên môn của nguồn nhân lực Việt Nam. Cùng với đó, bằng cách tạo ra vòng tuần hoàn cung ứng nguồn nhân lực Việt Nam và Nhật Bản, chúng tôi mong rằng có thể tạo ra công việc tốt cho người lao động làm việc tại Nhật Bản trở về Việt Nam và có thể tiếp tục phát triển sự nghiệp.

Những nghề phổ biến tại CAMCOM VIỆT NAM

Bạn làm việc tại CAMCOM VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CAMCOM VIỆT NAM

CAMCOM VIỆT NAM

Click để đánh giá