Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
Kể từ khi thành lập vào năm 2008, Vitalify Asia đã tham gia phát triển phần mềm tập trung vào thiết bị di động để đạt được tầm nhìn "mang lại hạnh phúc thông qua Internet. Với mục tiêu trở thành một nhóm chuyên nghiệp thực sự có thể cạnh tranh trên quy mô toàn cầu, mỗi kỹ sư/thành viên Thủ tướng sẽ mở rộng vai trò và phạm vi trách nhiệm của mình, đồng thời cam kết mang lại giá trị cho người dùng với cơ cấu nhóm nhỏ ưu tú, đó là chính sách phát triển của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Chúng tôi sẽ tạo ra nhiều sản phẩm “Made In Vietnam” và bán chúng trên khắp thế giới. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi sẽ tiếp tục nỗ lực cải thiện hàng ngày. Chúng tôi là một công ty phát triển ứng dụng web và di động.
Review Vitalify Asia
Ít OT. Hầu như không có. Nếu có thì có trả lương theo giờ OT.
Mức độ tự do khá cao, vì vậy cần phải tự quản lý và kỷ luật bản thân. (RV)
Công ty này về không gian thì khá ổn, văn phòng rộng rãi, đủ ánh sáng tự nhiên + đèn màu vàng khá đẹp. Giờ giấc cực kì khắt khe(rv)