- Build detailed user growth programs to drive both acquisition and retention for assigned projects, encompassing various levers such as marketing, promotions, product optimization
- Conduct market research and competitive analysis to identify growth opportunities, market trends, and customer needs;
- Utilize data analytics to optimize promotional programs and communication messages based on user behaviors, achieving cost reduction while increasing user growth, continuously optimize through sprints to reach set targets;
- Lead the execution of growth initiatives with a cross-disciplinary team of growth, marketing, product, tech, data…; ensuring alignment and secure the support needed to execute growth plans;
- Manage budget allocation between promo cost and media mix that best suits business objectives, across both in-app and external channels;
- Work closely with product team to provide user insights & business-led product development;
- Continuously monitor key performance indicators (KPIs) related to growth initiatives; provide regular reports, analysis and insights to support decision making.
- Hunger to drive action and impact;
- Strong intuition about user and product experience;
- Strong analytical skills; extensive experience in user research, insights search, and building marketing campaigns;
- At least 2-3 years of experience in relevant fields such as Growth, Product Marketing, Business Analytics or User Insights;
- Strong interpersonal skill; able to manage stakeholders and drive for results;
- Familiar with the Food Delivery/Ride-hailing/Ecommerce/Fintech market and able to draw on local nuances to design growth activities that are highly relevant to our users.
- Bachelor’s degree in Marketing, Data, Business or Finance.
Kể từ khi thành lập vào năm 2008, Vitalify Asia đã tham gia phát triển phần mềm tập trung vào thiết bị di động để đạt được tầm nhìn "mang lại hạnh phúc thông qua Internet. Với mục tiêu trở thành một nhóm chuyên nghiệp thực sự có thể cạnh tranh trên quy mô toàn cầu, mỗi kỹ sư/thành viên Thủ tướng sẽ mở rộng vai trò và phạm vi trách nhiệm của mình, đồng thời cam kết mang lại giá trị cho người dùng với cơ cấu nhóm nhỏ ưu tú, đó là chính sách phát triển của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Chúng tôi sẽ tạo ra nhiều sản phẩm “Made In Vietnam” và bán chúng trên khắp thế giới. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi sẽ tiếp tục nỗ lực cải thiện hàng ngày. Chúng tôi là một công ty phát triển ứng dụng web và di động.
Review Vitalify Asia
Ít OT. Hầu như không có. Nếu có thì có trả lương theo giờ OT.
Mức độ tự do khá cao, vì vậy cần phải tự quản lý và kỷ luật bản thân. (RV)
Công ty này về không gian thì khá ổn, văn phòng rộng rãi, đủ ánh sáng tự nhiên + đèn màu vàng khá đẹp. Giờ giấc cực kì khắt khe(rv)