A. POSITION SUMMARY
Support and advise P&CI Leader, Head of P&CI, Local Management and Functions in control monitoring and process improvement, in which supporting process owners to design, implement and monitor their processes and controls as well as managing Fraud and Risk to ensure efficiency of internal control environment.
B. MAIN RESPONSIBILITES
1. Internal Audit & Control Monitoring
- Skilled in leading strategies to monitor KPIs and performance metrics, particularly in compliance and control monitoring within data and business processes.
- Proficient in audit assignments and risk assessments, with experience from KPMG and other analytical roles.
- Experienced in regulatory compliance and internal controls within financial reporting environments.
2. Process & Control Management and Compliance
- Strong expertise in designing and documenting business processes, aligned with global frameworks and standards (e.g., SAP, Tableau, Power BI).
- Developed robust ETL processes, enabling consistent data quality and compliance.
3. Continuous Process Improvement
- Proven record of implementing Lean/Six Sigma methodologies.
- Delivered CPI projects for operational efficiency, such as optimizing data pipelines and fostering a data-driven culture.
4. Fraud Management
- Experience in projects requiring stringent compliance and preventive actions.
- Familiar with handling sensitive issues, such as monitoring and managing real-time data for brand safety.
5. Other Support
- Actively collaborated with internal and external auditors to ensure regulatory compliance and closure of findings.
- Played a consulting role in advising on operational concerns and aligning with strategic goals.
C. JOB REQUIREMENT:
• University graduating in Auditing and Accounting.
• Auditor's Certificate (CPA) - Ministry of Finance (Certificated Public Accountant), or CIA
• At least 5 year experiences in external and internal auditing & accounting.
• Understanding Business Operation and Risk Based Assessment.
• Have experiences on project of continuous process improvement
• Honest, careful, independent, objective
• Sharply to detect audit finding
• Conversant with spoken and written English.
• Good interpersonal, communication and presentation skills.
• Fluent in using PC software: MS office
Kể từ khi thành lập vào năm 2008, Vitalify Asia đã tham gia phát triển phần mềm tập trung vào thiết bị di động để đạt được tầm nhìn "mang lại hạnh phúc thông qua Internet. Với mục tiêu trở thành một nhóm chuyên nghiệp thực sự có thể cạnh tranh trên quy mô toàn cầu, mỗi kỹ sư/thành viên Thủ tướng sẽ mở rộng vai trò và phạm vi trách nhiệm của mình, đồng thời cam kết mang lại giá trị cho người dùng với cơ cấu nhóm nhỏ ưu tú, đó là chính sách phát triển của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Chúng tôi sẽ tạo ra nhiều sản phẩm “Made In Vietnam” và bán chúng trên khắp thế giới. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi sẽ tiếp tục nỗ lực cải thiện hàng ngày. Chúng tôi là một công ty phát triển ứng dụng web và di động.
Review Vitalify Asia
Ít OT. Hầu như không có. Nếu có thì có trả lương theo giờ OT.
Mức độ tự do khá cao, vì vậy cần phải tự quản lý và kỷ luật bản thân. (RV)
Công ty này về không gian thì khá ổn, văn phòng rộng rãi, đủ ánh sáng tự nhiên + đèn màu vàng khá đẹp. Giờ giấc cực kì khắt khe(rv)