Mô tả công việc
-
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
-
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
-
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting and resolving technical problems arising when customers use the service
-
Follow potential customers after live chat via email
-
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Yêu cầu công việc
-
Proficient in English speaking and writing skills: Ielts 6.0 or Toeic 750
-
Willing to engage in more work shifts.
-
Self-study, independent work and good teamwork skills
-
Experience in sales, basic IT knowledge, and an ecommerce website is an advantage.
-
Seniors are accepted
Quyền lợi được hưởng
-
Income: Basic Salary: 9.000.000 - 15.000.000 VND/month + Bonus KPI + Allowance
-
Receive a satisfactory salary based on actual working performance. Flexible pay rises for good working results.
-
Computers are available or a depreciation cost of VND200,000 is provided for a personal laptop / month. Monthly parking fee is covered.
-
Bonus for Tet holidays, 13th-month salary and good performance.
-
Improve English skills: Writing, Reading.
-
Enhance communication skills and presentation skills
VIVUCA là 1 công ty khởi nghiệp đã và đang thực hiện lĩnh vực kinh doanh thương mại điện tử các sản phẩm ngành chăm sóc sức khoẻ & sắc đẹp, các sản phẩm của công ty được sản xuất tại nhà máy đạt chuẩn quốc tế GMP. Hiện tại đội ngũ VIVUCA có hơn 100 nhân sự gồm 2 bộ phận chính là Marketing và Sale, với mong muốn mở rộng quy mô và đồng hành cùng những nhân sự có khao khát phát triển bản thân mãnh liệt, VIVUCA đang tuyển dụng vị trí NV Telesales (JD chi tiết đính kèm bên dưới)