Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Keep Information desks in a clean and tidy condition.
- Always keep uniform in good condition and reflect the professional image of the building.
- Maintain neat and tidy hairstyle (off the face) and appropriate make-up during working time.
- Notify Cleaning department to immediately clean any glass, doors or floor area at main
lobbies, corridors, etc. that become dirty.
- Always welcome visitors by greeting them, in person or on the telephone in a friendly
attitude.
- At all times acknowledge clients’ presence with respect by keeping eye contact with clients
and smile on the face.
- Record and monitor visitors’ access into and out of the Towers on visitor logbook as required.
- Receive tenant service requests/ complaints, record them on the logbook and forward it
immediately to the in-charge person/ department and then report to the Customer Service
Supervisor/ Operation Manager.
- Receive Repair/ Maintenance requests from tenants and complete WOF (Work Order Forms)
then pass on to the relevant Departments.
- Maintain continuation and completion of works by documenting, communicating and
following up actions.
- Maintain high awareness on security related matters and ensure all activities comply with
Cobi Tower’s policy, regulations, and procedures.
- Receive mail for the Management Office from the Postman/ Security Guard.
- Record details of all mail received in the “MAIL IN” log book.
- Deliver mail to the right recipient and record details of mail delivered in the “MAIL
DELIVERY” log book.
- Handover mail to the Postman for delivery and record in the “MAIL OUT” Logbook.
- Execute other tasks as assigned by Customer Service Supervisor/ Operation Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education Level Required: Diploma Degree or above.
Professional designations: Shopping Mall/ Office Customer Service Officer/ Hotel/Apartment Receptionist (from or above 2 years of experiences).Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to analys situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.
- Be Creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: 9 Tr - 12 Tr VND
Khu công nghiệp Việt Nam Singapore (VSIP) được hình thành dựa trên nền tảng tình hữu nghị và hợp tác kinh tế giữa Việt Nam và Singapore, được Thủ tướng Võ Văn Kiệt lần đầu tiên đề xướng đến Thủ tướng Goh Chok Tong vào tháng 3 năm 1994. Tập đoàn VSIP là một trong những tập đoàn hàng đầu Việt Nam về lĩnh vực phát triển cơ sở hạ tầng khu công nghiệp và khu đô thị, với mục tiêu phát triển xanh và bền vững. Tiếp nối sự phát triển thành công của VSIP tại miền Bắc Việt Nam, sau VSIP Bắc Ninh, dự án Khu Đô thị, Công nghiệp và Dịch vụ VSIP Hải Phòng được thành lập tại huyện Thủy Nguyên năm 2008, thành phố Hải Phòng, với 500ha đất khu công nghiệp và 1,100ha đất khu đô thị. Hiện tại có 9 dự án VSIP đang hoạt động trên 7 tỉnh thành cả nước.