Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Purchaser
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
17/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Our Company reflects the diversity of our employees. At TotalEnergies, the wide variety of talents drives our competitiveness, our ability to innovate, and our attractiveness. Therefore, we welcome differences in age, disability, gender reassignment, pregnancy/maternity, race, religion, beliefs, sex, sexual orientation, and family/parental status. We believe Diversity makes us better.
*Key Activities:
- Search and develop potential supply sources
- Coordinate with internal requesters and specialists (HSE, lawyer, technical...) to conduct supplier assessment, specially safety for high risks purchases and contribute in developing SOW or other related works
- Prepare, analyze tenders and propose selected suppliers
- Perform and monitor pre-analyis and due diligence as defined by the procedures.
- Record, report and monitor Bank Garuantee if any
- Coordinate with requesters and prepare/create/monitor purchasing orders and contracts in SAP or manually.
- Coordinate with requesters to monitor supplier performance for improvement
- Initiate and achieve annual saving target
- Provide internal customers better services in terms of time, cost and attitude
- Monitor frame contracts to avoid late in renewing the contracts
- Analyse key spends in the assigned purchases to propose the proper approach
- Anticipate the key purchases for better tender preparation
- Record, report, monitor and propose actions for supply risks and supplier bad performance
- Provide, prepare and analyse SAP data for monthly or other reports when required
- Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the Board of Management.
*Key Activities:
- Search and develop potential supply sources
- Coordinate with internal requesters and specialists (HSE, lawyer, technical...) to conduct supplier assessment, specially safety for high risks purchases and contribute in developing SOW or other related works
- Prepare, analyze tenders and propose selected suppliers
- Perform and monitor pre-analyis and due diligence as defined by the procedures.
- Record, report and monitor Bank Garuantee if any
- Coordinate with requesters and prepare/create/monitor purchasing orders and contracts in SAP or manually.
- Coordinate with requesters to monitor supplier performance for improvement
- Initiate and achieve annual saving target
- Provide internal customers better services in terms of time, cost and attitude
- Monitor frame contracts to avoid late in renewing the contracts
- Analyse key spends in the assigned purchases to propose the proper approach
- Anticipate the key purchases for better tender preparation
- Record, report, monitor and propose actions for supply risks and supplier bad performance
- Provide, prepare and analyse SAP data for monthly or other reports when required
- Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the Board of Management.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Technical, Economic or relevant majors.
- Have at least 3 years experience in Purchasing.
- Ability to use fluently both English and Vietnamese.
- Ethics and Independence
- Good negotiating and networking skills.
- Mathematical ability to work with figures and analytical skills.
- Ability to work under pressure and meet deadlines.
- Proficiency in MS Office and computer skills.
- Have at least 3 years experience in Purchasing.
- Ability to use fluently both English and Vietnamese.
- Ethics and Independence
- Good negotiating and networking skills.
- Mathematical ability to work with figures and analytical skills.
- Ability to work under pressure and meet deadlines.
- Proficiency in MS Office and computer skills.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Nghỉ phép có lương
Annual Leave + Sick Leave + Urgent Leave
Đào tạo
Mobility/Training and Development Program
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Nghỉ phép có lương
Annual Leave + Sick Leave + Urgent Leave
Đào tạo
Mobility/Training and Development Program
Khu vực
Xây Dựng Thương Mại Dịch Vụ Hồng Tín
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 20 Song Hành, KĐT An Phú – An Khánh, Phường An Phú, Quận 2, TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam.
Công ty TNHH Xây Dựng, Thương Mại, Dịch Vụ Hồng Tín là một trong những công ty xây dựng tại Việt Nam hoạt động trên lĩnh vực tư vấn thiết kế và thi công các công trình dân dụng và công nghiệp, là đơn vị chuyên Tư Vấn Thiết Kế và Thi Công các Công trình Xây dựng Dân dụng và Công nghiệp. Sở hữu đội ngũ Nhân sự dày dặn kinh nghiệm và Hệ thống nhà máy Kết cấu thép, nhà máy Bê tông thương phẩm quy mô lớn, trang thiết bị hiện đại là lợi thế giúp HỒNG TÍN luôn đáp ứng mọi yêu cầu dự án về quy mô, tiêu chuẩn chất lượng và tiến độ.
Review Xây Dựng Thương Mại Dịch Vụ Hồng Tín
4.0
3 review
09/12/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Học hỏi được nhiều kinh nghiệm
22/06/2022
★
★
★
★
★
Kế toán trưởng
tại Hồ Chí Minh
Nơi làm việc khoa học.
22/06/2021
★
★
★
★
★
Kỹ thuật viên
tại Hồ Chí Minh
Môi trường cạnh tranh, cơ hội thăng tiến, phúc lợi bảo hiểm, khen thưởng ngày lễ.
Những nghề phổ biến tại Xây Dựng Thương Mại Dịch Vụ Hồng Tín
Bạn làm việc tại Xây Dựng Thương Mại Dịch Vụ Hồng Tín? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Xây Dựng Thương Mại Dịch Vụ Hồng Tín
Click để đánh giá