Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Reporting to the Sales Manager, this position plays a key role for promoting and selling baking ingredients to various customers in Vietnam, including bakeries, pastry shops, and food manufacturers.
Main Responsibilities:
1. Sales Development:
- Identify and target new potential clients in the bakery sector, including Horeca, independent bakeries, and bakery chains and develop strong customer relationships.
- Define and implement sales strategies to achieve sales targets and grow market share.
- Build and maintain strong relationships with existing clients and prospects.
2. Customer Portfolio Management:
- Leverage a pre-existing network of contacts and relationships within the bakery industry.
- Regularly update and manage the customer database, ensuring accurate records of interactions and sales activities.
3. Market Analysis:
- Conduct thorough market research to understand trends, customer needs, and competitive landscape.
- Provide insights and recommendations based on market analysis to drive product development and marketing strategies.
4. Product Knowledge & Support:
- Possess in-depth knowledge of bakery ingredients and products, including flours, additives, and other essential materials.
- Provide technical support and guidance to clients on product applications and best practices.
- Conduct product demonstrations and training sessions for customers to enhance their understanding of our offers.
5. Hands-On Engagement:
- Engage with bakers and production teams on the ground to understand their needs and challenges and provide technical expertise.
- Facilitate technical discussions that enhance customer confidence in product use and application, based on in-depth understanding of their pain-points.
6. Collaboration:
- Work closely with our internal marketing and product development teams to align strategies and address market demands.
- Collaborate with logistics and operations to ensure timely delivery of products to clients.
7. Reporting:
- Prepare regular detailed sales reports, forecasts, and performance metrics to share with management.
- Provide feedback from customers to inform product enhancements and new offers.
Yêu Cầu Công Việc
- Experience: Minimum of 2-5 years of experience in sales, preferably in the baking industry, as well as hands-on technical experience.
- Education: Bachelor's degree in Sales, Marketing, Food Science or a related field.
- Language Skills: Fluency in Vietnamese and English is essential.
- Skills: Strong communication, negotiation, and problem-solving skills.
- Market Knowledge: Knowledge of the Vietnamese food industry, particularly the baking sector.
- Technical Skills: Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ra đời với sứ mệnh “Nơi hội tụ những con người giá trị, những sản phẩm giá trị, để lan tỏa giá trị” Bảo Long luôn hướng tới mục đích là đưa đến những sản phẩm, dịch vụ có giá trị tốt nhất cho khách hàng. Với đội ngũ kỹ sư giỏi, kiến trúc sư thiết kế giàu kinh nghiệm, thợ kỹ thuật tay nghề cao, hệ thống nhà xưởng sản xuất quy mô lớn, máy móc hiện đại bậc nhất. Chúng tôi tự tin tạo ra cho khách hàng những công trình, những sản phẩm đẳng cấp, tinh tế, chất lượng hoàn hảo với giá thành và chi phí phù hợp mà bạn chắc chắn sẽ hài lòng nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2016
Mission
Ra đời với sứ mệnh “Nơi hội tụ những con người giá trị, những sản phẩm giá trị, để lan toả giá trị”. Giá trị tại CÔNG TY CP XD & NỘI THẤT BẢO LONG được định nghĩa cụ thể là:
Với sản phẩm: Sản phẩm giá trị là sản phẩm làm thoả mãn khách hàng trước, trong và sau khi sử dụng, trên cơ sở phản hồi trung thực của khách hàng sau khi sử dụng.
Với con người giá trị:
Đối với khách hàng: Là tư vấn cho khách hàng sử dụng sản phẩm, dịch vụ của công ty trên cơ sở phải có giá trị thực sự đối với cuộc sống của khách hàng, chứ không chỉ là bán thứ khách hàng muốn mua mà xét thấy không phù hợp.
- Đối với đồng nghiệp: Là sự chia sẻ về hiểu biết, trí tuệ với đồng nghiệp để cùng nhau tiến bộ và phát triển
- Đối với tiền bạc: Là kiểm soát được thành quả bản thân làm ra để tưởng thưởng trên giá trị thực chứ không phải là cảm tính
Để lan toả giá trị: Là lắng nghe khách hàng, đồng nghiệp, để thấy cái thiếu của mỗi người, để bù đắp chứ không phải là phán xét.
Với ý nghĩa đó, CÔNG TY CP XD & NỘI THẤT BẢO LONG không ngừng hoàn thiện về hệ thống nhân sự, tìm kiếm, nâng cấp, các sản phẩm, dịch vụ trong nước và quốc tế nhằm mang tới cho hệ thống khách hàng của công ty ngày càng nhận được những sản phẩm ưu việt nhất, thỏa mãn nhất.