Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Primary Duties & Responsibilities
- Lead strategic/critical contract negotiations working with senior management in the business unit and the relevant Global Supply Chain Representative
- Point of escalation for negotiation issues, site supplier terms & conditions and price issues
- Site supplier performance management utilizing the supplier scorecards
- Periodic supplier business reviews for critical site suppliers
- Regional cost saving initiatives in alignment with business unit goals
- Supplier selection and qualification
- Site AVL/ASL management.
- Minimizes sole sources
- Develops and implements business continuity plans for sole source suppliers
- Support the implementation and training of procurement tools for the site buyers
- Ensures regulatory compliance
- Performance manage and develop a team of supply chain support practitioners
- Implementation of TCOO programs (analysis and verification) prior and post Capital Procurement.
Yêu Cầu Công Việc
Education & Experience
- Minimum of a Bachelor’s degree in Engineering, Finance, Supply Chain Management or other closely related field
- A MBA or related advanced degree or coursework is preferred
- A minimum of 5 years of experience in Supply Chain Management
Skills
- Strong leadership, negotiations, and communication skills
- A demonstrated ability to build relationships horizontally and vertically within and outside of the company
- A demonstrated ability to think strategically and systematically
- Proficiency in the following skills is required: Multi cultural communication (phone calls, presentations, and emails), consensus building, leadership across multiple business units, resourceful in resolving supply crisis situations, and execution to scheduled/planned activities
- The following skills and competencies are strongly preferred: Proficient level of Fab equipment, Test equipment, IT (hardware & software), facility equipment service & maintenance, and general facility material & service commodity experience, experienced in sourcing outside of the respective region, ability to conduct a financial benefit analysis factoring total cost of ownership, contract negotiations, contract management, and value-based decision analysis
- Fully competent in consensus building, performance management, team building, and resource planning and management.
- Able to demonstrate openness, judgment and common sense, developing a winning customer strategy across multiple organizations, systemic thinking, and leadership
- Demonstrates organizational values of integrity, respect for people, appreciation, adherence to ethical standards, teamwork, innovation, and continuous improvement
- Executive level communication capabilities including presentation skills
- Keen email/conference call communication skills with counterparts in Europe, US, and Asia
Working Conditions
- Working conditions typical of a climate controlled and professional office environment. This role routinely uses standard office equipment such as computers, phones, photocopiers, filing cabinets and fax machines. Must be able to travel globally up to 10% of the time or more as the job requires.
Physical Requirements
- The physical demands described here are representative of those that must be met by an employee to successfully perform the essential functions of this job. While performing the duties of this job, the employee is regularly required to talk or hear. The employee frequently is required to stand; walk; use hands to finger, handle or feel; and reach with hands and arms.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Company Outing - Teambuilding & Flexible Working Arrangement
- Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện: Have a chance to take part in internal / external training courses
- Độ tuổi: 30 - 50
- Thời gian làm việc: 44h/week
- Đồng nghiệp: 20-30
- Phúc lợi: Bonus: 3.5 Month Salary Bonus & Premium Healthcare
- Ngày nghỉ: 12-15
- Lương: Cạnh tranh
Chào mừng bạn đến với Công ty TNHH Xuất Nhập Khẩu B4Y
Được thành lập từ 18/06/2015, sau 8 năm hình thành và phát triển, B4Y tự hào là một trong những nhà phân phối hàng đầu Việt Nam nhập khẩu các mặt hàng đồ gia dụng, hóa mỹ phẩm, hàng tiêu dùng chính hãng từ các nước Châu Âu như: Đức, Pháp, Ý, Thụy Sỹ… về Việt Nam.
Đúng như cái tên “B4Y” - từ viết tắt của “Brands For You” (Thương hiệu dành cho bạn), đến với chúng tôi, bạn sẽ có cơ hội được làm việc với những thương hiệu hàng đầu thế giới như Bosch, Caso, WMF, Silit, Tefal, Le Creuset, Smeg,...
Hiện nay, B4Y đã và đang đạt được những thành tựu nhất định, khẳng định được vị thế của mình trong lĩnh vực kinh doanh đồ gia dụng nhập khẩu. Hơn thế, Công ty đã xây dựng được hệ thống cửa hàng bán lẻ tại các TTTM như Lotte Department, Aeon Mall Hà Đông, Aeon Mall Tân Phú, Diamond với thương hiệu mang tên "Wundertüte". Tất cả thành tựu này là minh chứng cho sự phát triển mạnh mẽ và bền vững của B4Y thời gian qua.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia Bảo hiểm xã hội đầy đủ theo quy định của Nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Các chế độ đãi ngộ khác: Lương tháng thứ 13++, thưởng lễ Tết, Team builiding, company trip hàng năm,...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ 18/06/2015
Mission
Mang trên mình sứ mệnh là cung cấp cho mọi người Việt nam đồ tiêu dùng Châu Âu với giá thành và chất lượng tốt nhất, B4Y luôn đặt chất lượng sản phẩm và phong thái phục vụ tận tình lên hàng đầu. Đội ngũ nhân viên của chúng tôi là những người trẻ trung, nhiệt huyết; giỏi về chuyên môn, tận tình với công việc, luôn đoàn kết gắn bó tạo ra sức mạnh làm nền tảng cho sự phát triển.
Con người là yếu tố cốt lõi cho mọi sự phát triển, vì vậy B4Y rất coi trọng nhân tài và thu hút nhân tài là chiến lược lâu dài của công ty. Gắn bó, đoàn kết, tạo sức mạnh tổng hợp là phương châm phát triển nhân sự của chúng tôi!