Mô tả công việc
• Work closely with the Marketing Manager and Creative Team to produce suitable artwork and content for L Concepts’ brands’ social media pages, aligned with the monthly content plans.
• Update and manage L Concepts’ social media content plans to meet marketing objectives.
• Execute content for Instagram and Facebook, publishing 5-7 posts weekly, in line with marketing goals and strategies, adhering to the brands’ visual identities.
• Respond to comments and engage with followers on Instagram and Facebook in a timely manner, using the appropriate brand tone of voice.
• Run, analyze, and monitor social media campaigns, measure results, and report findings.
• Devise a clear system to track and analyze social media performance.
• Identify international bloggers and influencers to engage for brand leverage and build a comprehensive influencer database.
• Identify potential new customer segments and propose measurable methods to engage these audiences through social media.
Visual Merchandising (VM):
• Develop and implement monthly visual merchandising plans for retail items, ensuring alignment with brand standards and marketing campaigns.
Content Creation & Analytics:
• Collaborate with internal teams to create engaging content for digital and offline marketing channels.
• Monitor, analyze, and report on the performance of all marketing activities, providing data-driven insights to improve strategies.
• Create weekly and monthly reports on social media performance and emerging industry trends.
Press & Media Management:
• Research, build, and maintain L Concepts’ press and media contact database.
• Monitor and document mentions of L Concepts’ brands in the press, online, and on social media.
Trend Analysis:
• Stay updated on emerging industry trends and technologies, sharing insights in weekly reports.
Event Coordination:
• Assist in planning and executing brand events and activations, ensuring alignment with marketing objectives.
Quyền lợi được hưởng
Employee Discounts: Discounts on meals and beverages at the restaurant.
Positive Work Environment: Work in a friendly and supportive team atmosphere.
Join statutory insurance after probation
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or a related qualification in the field.
1 year of experience in F&B Marketing OR 2 years of experience in MKT (including intern period)
Prior experience in the F&B or hospitality industry is preferred.
English speaking and writing is a must.
Yêu cầu hồ sơ
• HR Department contact:
- Phone:0342836222
Công Ty TNHH Yamanaka Mart có mã số thuế 0316274920. Mở ngày 2020-05-15 tại địa chỉ 19-21 Đông Du, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
MARINOVATION là một thương hiệu mới của Yamanaka được lập ra để kích thích sự đổi mới trong lĩnh vực nuôi trồng và đánh bắt thuỷ hải sản Nhật Bản. Qua thương hiệu này, chúng tôi tìm kiếm các thách thức trong ngành thuỷ sản nhằm lên chiến lược và đổi mới những thách thức trong tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Bảo quản được 1 năm trong tủ đông, chuẩn ăn sashimi
- Giúp nhà hàng bảo quản sản phẩm không bị hao hụt
- Sản phẩm trực tiếp từ nông trại Nhật Bản, bảo vệ quyền lợi người dân nuôi trồng và bảo vệ quyền lợi người sử dụng với giá cả hợp lý