Mô tả công việc
Stay up- to- date with digital media developments and generate new ideas to draw the audience’s attention.
Provide strategic marketing communications advice and direction to the executive team.
Monitor social media and online trends that can influence our marketing strategies and provide insights for improvements.
Monitor, analyze, and report on the performance of marketing campaigns and social media activity.
Other tasks as requested by superiors.
Plan and direct communication strategies for products annually, semi- annually, quarterly, monthly, and per campaign, including budget management and reporting.
Regularly update and manage social media content calendars, ensuring a consistent flow of information and promotional material.
Develop and manage content for all owned social media platforms to enhance engagement and brand visibility.
Ensure brand consistency in all marketing communications across all channels.
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.
Excellent writing, editing, and communication skills.
Ability to work in a fast- paced environment and manage multiple projects simultaneously.
Strong understanding of social media platforms and analytics tools.
Proven experience in social media management and content creation, preferably with a background in 4- star (or higher) hotel settings.
Creative and strategic thinker with strong attention to detail.
Quyền lợi
Union holiday bonus.
Laundry and ironing of uniforms.
13th month salary bonus.
Monthly Service Charge bonus.
Spring trip at the beginning of the year, summer vacation, staff party at the end of the year.
Competitive salary. Income from 10 million vnd
Free meals during shift, uniforms, and parking.
12 days of paid leave/year according to regulations.
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-07 23:55:02
Công Ty TNHH Yamanaka Mart có mã số thuế 0316274920. Mở ngày 2020-05-15 tại địa chỉ 19-21 Đông Du, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
MARINOVATION là một thương hiệu mới của Yamanaka được lập ra để kích thích sự đổi mới trong lĩnh vực nuôi trồng và đánh bắt thuỷ hải sản Nhật Bản. Qua thương hiệu này, chúng tôi tìm kiếm các thách thức trong ngành thuỷ sản nhằm lên chiến lược và đổi mới những thách thức trong tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Bảo quản được 1 năm trong tủ đông, chuẩn ăn sashimi
- Giúp nhà hàng bảo quản sản phẩm không bị hao hụt
- Sản phẩm trực tiếp từ nông trại Nhật Bản, bảo vệ quyền lợi người dân nuôi trồng và bảo vệ quyền lợi người sử dụng với giá cả hợp lý