Mô tả công việc
- Cluster HRM develops and implements human resources strategies, policies, and programs for the staff, employees, management training, performance management, career development, and compensation.
- The aim is to ensure that the hotel employs the right balance of staff in terms of skills and experience and that training and development opportunities are available to employees to enhance their performance and achieve the employer’s business, services, and commerce aims.
- Cluster HRM is involved in a range of activities required for the company whatever the size or type of business: Working practices, Recruitment, C&B, conditions of employment, and negotiation with external work-related agencies.
- Developing and implementing policies on issues such as working conditions, performance management, equal opportunities, disciplinary procedures, and absence management.
- Preparing staff handbooks and collective labor agreements.
- Advising on pay and other remuneration issues, including promotion and benefits.
- Administering payroll and maintaining employee records
- Interpreting and advising on employment records.
- Dealing with grievances and implementing disciplinary procedures.
- Developing with line managers HR planning strategies that consider immediate and long-term staff requirements
- Planning and sometimes delivering training—including inductions of new hires.
- Analyzing training needs in conjunction with departmental managers. Making plans for training courses in safety, first aid & CPR, Fire and emergency reaction.
- Involving hotel regular audits constantly in terms of smooth operation.
- Any other duties assigned by the General Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive & competitive salary depending on ability & experiences
- Friendly, young, and dynamic yet challenging working environment
- 13th-month salary, festival bonus, birthday card gift.
- Other benefits according to the regulation of the hotel.
Yêu cầu công việc
- Graduated from University majoring in Human resources, Business Administration, Economics, Hotel and Restaurant management, and other related majors
- Priority is given to candidates having worked in a similar position for international hotels/resorts and can start as soon as possible
- Fluency in English
- Good computer skills
- Empathy towards your customers and colleagues.
- Pride and attention to detail.
- Polished personal presentation with a warm, confident, and hospitable personality
- Paid salary suitable to your ability skills and experiences
- Knowledge of labor law and employment regulations.
- Working in 4-5 star hotels with 05 years of experience and more than 05 years in the same position.
Yêu cầu hồ sơ
- Send your CV to Hoteljob or Contact: 028 3915 8126 - ( Ms Ha Nguyen)
ZIGExN VeNtura là công ty 100% vốn Nhật Bản chuyên phát triển phần mềm và dịch vụ Internet. ZIGExN (http://zigexn.co.jp) tại Nhật Bản là một công ty Internet niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Tokyo. ZIGExN đã được Deloitte trao tặng giải thưởng Japan Technology Fast50 năm 2015 và Japan Great Place to Work in từ năm 2011 - 2016. ZIGExN đang phát triển và vận hành nhiều dịch vụ Internet lớn tại Nhật Bản như Dịch vụ tuyển dụng (, Dịch vụ cho thuê bất động sản.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review ZIGExN VeNtura
Anh em hòa đồng, nhiệt tình, hoạt động công đoàn sôi nổi (IT)
Công ty tốt, nên join (IT)
Công ty đãi ngộ cao, văn hóa tốt. Chăm nhân viên như chăm con (IT)