Mô tả công việc
- Being expertise in product development, costing, production planning, work with clients, suppliers, and production factory.
- Conducting market's trend to survey and develop new product.
- Develop new products and promote to customer to meet sales target and quotation.
- Negotiate on purchasing terms and cost with vendors/suppliers to meet buyer's requirement.
- Independently dealing with Customer and Vendor/factory.
- Evaluate and select potential suppliers by reviewing capability and facility.
- Monitor on-time delivery and leverage vendor's performance and product quality.
- Product presentation through samples and display to buyers during their visits.
- Sourcing, making offers and preparing itinerary for buyers.
- Other works as assigned from line manager.
Yêu cầu công việc
- Have 3-5 years sourcing for trading/ agency experiences for US/UK Market (US market is a plus)
- Fluent in English (speaking, writing, listening, and reading)
- Education required: University/college graduated
- Commitment and dedicate in job, be able to travel on business trip (local & international)
- Good communication skills possess team group co-operation and higher sense of responsibility.
- Being team player, energetic, well organized, and able to work under pressure and participate in challenging duty.
Quyền lợi được hưởng
Attractive salary and bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
Khác
Professional, dynamic working environment
Tập đoàn Domex được thành lập vào năm 1984. Tập đoàn này đã hoạt động thành công theo chiến lược xây dựng cơ sở sản xuất hàng may mặc toàn cầu và tìm nguồn cung ứng quốc tế. Nó lớn dần theo từng đợt mở rộng được thực hiện từng bước một qua sự cân nhắc kỹ càng và dần dần hình thành cho đến ngày nay. Chúng tôi tin rằng đây là con đường duy nhất để xây dựng nền tảng vững chắc và phát triển bền vững.
Vẫn còn nhiều thách thức phải đối mặt, nhiều mục tiêu cần đạt được trong tương lai, do đó chúng tôi tiếp tục hoàn thiện công tác quản lý của mình theo tiêu chuẩn cao hơn cũng như công nghệ và kỹ năng mới để cung cấp cho khách hàng dịch vụ tốt nhất, chất lượng cao nhất, giao hàng đúng hạn và cạnh tranh. giá cả. Đây là những nguyên tắc chính để điều hành công ty thành công.