Mô tả công việc
- Implement strategic sales plans for the domestic market
- Achieve the sales target based on products, suppliers, or food segments assigned from company
- Provide deep analysis on the food ingredient market
- Keep good connection to existing customers
- Seek new potential sales leads, approach efficiently and follow-up closely
- Work closely with technical service, R&D team... to offer the right solution for customers
- Collect and analyze market competition info to support sales decision
- Coordinate with sales admin to monitor and control customers payment
- Follow and ensure the fulfillment of the contract and the completion of the contract
- Timely submit sales reports as required
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Food Technology/ Food Processing Technology/ Business Administration... or other related fields
- Minimum 2 years of B2B Sales experience in Food Ingredients industry
- Has a good network in food ingredient sales channels and wide connection with local factories
- Excellent interpersonal communication and negotiation skills
- Willing to learn, self-motivated, can-do attitude
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Bizfly đã tìm hiểu các giải pháp trong nước và nước ngoài nhưng không hài lòng. Do đó chúng tôi tự giải quyết các vấn đề của mình trước (chuyển đổi số nội bộ), rồi quyết định đóng gói thành giải pháp triển khai cho doanh nghiệp bên ngoài, đặc biệt là các SMEs. Do đã trải qua các nỗi đau của doanh nghiệp nên chúng tôi thấu hiểu doanh nghiệp và giải quyết triệt để các nỗi đau đó. Tôi cho rằng nếu các công ty muốn thích ứng trong xã hội hiện tại và phải làm việc online/hybrid, cần xây dựng hệ thống công nghệ làm việc linh hoạt mọi lúc - mọi nơi, đơn giản và dành cho tất cả mọi người. Đây cũng là một trong những nhu cầu cấp thiết thúc đẩy quá trình chuyển đổi số cho doanh nghiệp.