Mô tả công việc
- Responsible to follow hotel Rules and Regulations and all operational procedures of the Front Office department.
- Greets and registers guests, provide prompt, courteous services and closes out guest accounts upon completion of stay, provides information regarding hotel facilities and guest accommodation to meet hotel international's high standards of quality.
- Maintain a friendly, neat and professional image to guests and colleagues.
- Performs any duties related to the department and assists other departments whenever necessary.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary & service charge
• 13 annual leaves per year
• Working 9.5 hours per day, 5 days per week
• Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
• 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
• Annual staff outing
• Accor Training & Career Development
Yêu cầu công việc
- Good command of spoken and written English with strong computer skills.
- Experience in same position and experience using OPERA hotel system is an advantage.
- Long-term career orientation with the hotel
Yêu cầu hồ sơ
Crown Complex tọa lạc tại khu thương mại mới nhất của Hà Nội, Crown Complex là trung tâm của khu phức hợp thương mại và dân cư, chỉ cách Trung tâm Hội nghị Quốc gia và Sân vận động Quốc gia vài phút.
Cung cấp các giải pháp kinh doanh hiện đại và phù hợp cho du khách sành điệu với nhiều lựa chọn chỗ ở, Khách có thể chọn trải nghiệm dịch vụ Tầng Câu lạc bộ của chúng tôi, được nuông chiều trong các tiện nghi giải trí và spa của chúng tôi cũng như tận hưởng trải nghiệm ăn uống lấy cảm hứng từ địa phương. Trung tâm Hội nghị chuyên dụng của chúng tôi cung cấp các giải pháp đáp ứng, liền mạch từ đầu đến cuối.