Mô tả công việc
Welcome all visitors (customers / supplier) in a professional and courteous manner
Answering all incoming calls and refer to the appropriate department and person, taking messages as required / should staff concerned not available
Ensure prompt and efficient sending, receipt and distribution of letters; provide accurate calculation of monthly postal charges
Summary and order stationeries, medicine, grocery and follow up the inventories
Manage for arrangement of meeting room and the relevant equipment
Assist in general administrative work (such as search for quotation, make payment, translation, filing arrangement, etc)
Coordinate with Tea Lady for drinking, tea break of meeting or substituting during any absence
Maintain the reception and pantry area in the neat and tidy manner
To coordinate, support sales team to complete sales documentation, contract and other relevant sales documents
To be key person to receive reservation form, all documents that related to sales matters
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company
Any other duties that may be assigned from time to time by the management
Welcome all visitors (customers / supplier) in a professional and courteous manner
Answering all incoming calls and refer to the appropriate department and person, taking messages as required / should staff concerned not available
Ensure prompt and efficient sending, receipt and distribution of letters; provide accurate calculation of monthly postal charges
Summary and order stationeries, medicine, grocery and follow up the inventories
Manage for arrangement of meeting room and the relevant equipment
Assist in general administrative work (such as search for quotation, make payment, translation, filing arrangement, etc)
Coordinate with Tea Lady for drinking, tea break of meeting or substituting during any absence
Maintain the reception and pantry area in the neat and tidy manner
To coordinate, support sales team to complete sales documentation, contract and other relevant sales documents
To be key person to receive reservation form, all documents that related to sales matters
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company
Any other duties that may be assigned from time to time by the management
Yêu cầu công việc
College Degree in Foreign languages or Administration
Relevant experience is an advantage
Excellent interpersonal and communication skills both Vietnamese and English; Proficient in MS Office; Filing Skill
Positive service attitude; Pleasant personality and initiative
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty TNHH Viễn thông Tin học T.Í.T thành lập vào năm 2006, hoạt động chính trong lĩnh vực viễn thông, công nghệ thông tin, phát thanh truyền hình. T.Í.T cung cấp các giải pháp tổng thể bao gồm phần cứng, phần mềm, tư vấn và chuyển giao công nghệ cho các khách hàng là các công ty đa quốc gia, văn phòng đại diện, ngân hàng, điện lực, bưu điện, đài truyền hình, dầu khí, trường học, khách sạn, siêu thị
Product
- Giải pháp in cước tốc độ cao dùng cho điện lực, bưu điện, ngân hàng, bảo hiểm, chứng khoán.
- Giải pháp quản lý các phương tiện Giao thông qua GPS
- Giải pháp quản lý xe bằng camera online và Điều hành các loại xe bus, xe hàng hoá trực tuyến.
- Giải pháp đọc dữ liệu điện kế từ xa.
- Giải pháp Quản trị và Điều hành nhân viên thị trường.
- Các giải pháp tích hợp