Việc làm Đại Lý Trường Giang

Cập nhật 08/01/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Đại Lý Kinh Doanh Trường Giang
STUDENT CARE OFFICER
Đại Lý Trường Giang
3 việc làm 37 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/11/2023
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Ho Chi Minh City

Chi tiết công việc

ABOUT US
The key to happiness is when you know what you are doing has a positive impact on those around you. This is a great opportunity for someone who wants to enhance customer service skills in a promising technology educational setting. Someone who loves developing positive relationships, networking and being a problem solver. Are you up for the challenge?
JOB DESCRIPTION
Customer Service (parents and students premium experience)
  • Ensure parent & student are well supported from the beginning until the end of the course by foreseeing parent concerns, problem solving issues, handling complaints within campus.
  • Conduct parent touchpoint appointments (parent session, progress updates, graduation).
  • Do monthly student's progress update phone calls with parents.
  • Interact with Programming Tutors and Teachers on a daily basis to ensure student’s learning progress at campus and notify parents when there are concerns.
  • Build a sustainable relationship with Parents through the regular face to face, phone call and email.
  • Effectively collaborate with other departments to ensure parents & students receive timely support.
  • Follow strictly potential parents/students’ welcoming procedure
  • Deliver the welcoming, warm atmosphere and maintain a positive demeanor for everyone entering the campus.
  • Coordinate with admission and academic departments to ensure a positive outcomes and contribute to campus renewals and referrals
  • Identify trial opportunities from current parents through effective monthly progress updates for potential renewals or potentials new students (referrals)
Campus Operations & Admin
  • Ensure campus’s facilities, inventory, procurement procedures are strictly followed on a daily basis.
  • Weekly report to Service Manager for inventory restocking and updates
  • Enhance fun, safe learning environment, high quality classroom experience for all students
  • Daily reinforcement for campus’ looks and feels
  • Align and take assigned actions with Service Manager to ensure scheduling efficiency within campus
  • Ensure systems data compliance within campus.
  • Ensure well plan event flow & student parent experience joining the event to maintain studying community
  • Ensure students are safely picked up on a daily basis.
BENEFITS
  • Attractive salary package
  • 2-month probation with 100% salary
  • Incentives bonus when campus achieves monthly targets
  • Professional development and training, coaching opportunities
  • Learn how to code
  • Professional, young, and friendly working environment
REQUIREMENTS
  • A proven track record in customer service roles
  • Prior experience in Education is a plus
  • Excellent verbal and written English proficiency
  • Great interpersonal skills & customer service-oriented
  • Flexible work schedule including weekdays evenings and weekends
LOCATION:
  • 270 Nguyen Luong Bang, Tan Phu Ward, District 7
Khu vực
Báo cáo

Đại Lý Kinh Doanh Trường Giang
Đại Lý Trường Giang Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Thôn Nội, Xã Đức Thượng, Huyện Hoài Đức, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Đại lý Trường Giang, thành lập năm 2009, là một cơ sở chuyên phân phối cà phê và các sản phẩm chất lượng cao. Với hơn 10 năm kinh nghiệm các sản phẩm của đại lý Trường Giang mang lại sự tinh tế và hương vị đặc trưng

Những nghề phổ biến tại Đại Lý Trường Giang

Bạn làm việc tại Đại Lý Trường Giang? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đại Lý  Trường Giang

Đại Lý Trường Giang

Click để đánh giá