Responsible for providing “best-in-class” customer experience for collaboration and digital workplace technologies. You will be expected to leverage new technologies and analytics to continuously improve the customer experience. This position will be responsible for both working directly with customers, as well as providing technical leadership and to facilitate the adoption of new technologies and tools.
Job Description
Roles and Responsibilities
In This Role, You Will
Research, learn and provide end user training for existing collaboration tools and digital workplace technologies.
Review end-to-end customer technology adoption processes to proactively identify gaps and prioritize/execute IT process improvements that increase customer satisfaction and contribute to overall customer success.
Interface directly with customers to understand how they are currently using digital workplace technology, and how they could benefit from additional technologies or features.
Provide timely, proactive communications to stakeholders on significant issues and developments.
Develop and report on metrics, including adoption metrics, training statistics, and customer surveys.
Serve as the single point of contact for the customer via verbal and written communication.
Resolves day-to-day issues related to strategy implementation. Escalates issues that impact the client and/or strategic initiatives.
Education Qualification
Bachelor's Degree in with basic experience.
Desired Characteristics
Technical Expertise
Experience with basic computer networking and common end user trouble shooting
Experience with Windows, Mac, iOS, Android operating systems
Experience with Microsoft Office and common collaboration tools
Business Acumen
Ability to communicate effectively with technical and non-technical communities
Ability to work with varying levels of internal stakeholders and external vendors
Demonstrated customer focus
Personal Attributes
Capability to manage to aggressive deadlines while staying true to strategic outcomes
Communicates and demonstrates a shared sense of purpose
Excellent communication skills and the ability to interface with customers with confidence and clarity Ability to work independently on projects and a sharp eye for detail
Highly collaborative, team-oriented individual
Positive, enthusiastic and confident attitude
Additional Information
Relocation Assistance Provided: No
GE Vernova là một công ty được xây dựng có mục đích được lên kế hoạch với sứ mệnh điện khí hóa hành tinh đồng thời làm việc để khử cacbon cho nó. Nếu chúng ta muốn tương lai năng lượng của chúng ta khác đi ... Chúng ta phải khác biệt. Nhiệm vụ của chúng tôi được gắn liền với tên của chúng tôi. Chúng tôi giữ lại di sản quý giá của mình, "GE", dưới tên của chúng tôi như một huy hiệu lâu dài và khó kiếm được về chất lượng và sự khéo léo. "Ver" / "verde" báo hiệu hệ sinh thái xanh tươi và tươi tốt của Trái đất. "Nova", từ tiếng Latin "novus", gật đầu với một kỷ nguyên mới, sáng tạo về năng lượng carbon thấp hơn mà GE Vernova sẽ giúp cung cấp.
GE Vernova tập hợp danh mục các doanh nghiệp năng lượng của GE bao gồm các doanh nghiệp Điện, Gió, Điện khí hóa và Kỹ thuật số. Với trọng tâm, GE Vernova đang đẩy nhanh con đường dẫn đến năng lượng bền vững, giá cả phải chăng và đáng tin cậy hơn, đồng thời giúp khách hàng của chúng tôi cung cấp năng lượng cho nền kinh tế và cung cấp điện quan trọng đối với sức khỏe, an toàn, an ninh và cải thiện chất lượng cuộc sống. Cùng nhau, chúng ta có Năng lượng để thay đổi thế giới.