ABOUT TIMO
Everybody dreams of being rich(er) and fears being poor. Timo supports you in achieving this dream. Financially, we support across the 5 functions of money: moving, managing, accessing, growing, and protecting your money.
Being rich however means more than just having a lot of money. Enjoying a rich life includes making money more fun and emotional by embedding banking services into your lifestyle and within your social circle to unlock a truly rich life.
WHAT YOU WILL BE DOING
- Field visit and meet customers to fulfill Customer Identity Verification process for Account Opening and Card Issuance.
- Manage customer portfolio and ensure delivery of high-quality products/services to clients and increase revenue for the company.
- Self-develop and implement action plans to improve company-client relationship.
- Collaborate with other departments or banking partners to ensure active implementation of client relationship objectives.
- Develop customer portfolio following the assigned target from company or line manager.
- Proceed all after sales service such as: Hand-over cards / PIN/ Documents to customers if all requirements are met.
- Instruct customers to use The Company’s digital channels and products.
- Answer simple enquiries of customers or escalate to higher support levels, if any.
- Arrange appointments for registered customers to meet RO for debit card receiving.
- Consult Timo Visa Credit card qualification criteria for customers to apply.
- Conduct survey campaigns to define customers’ satisfaction and comments, and advise customers on product features, technical instruction, and privilege programs (if any).
- Responsible for performing a full range of customer service-oriented telephone and other communication channels such as Facebook, Zalo…
- Ensure adherence to the defined operational process, AML & KYC guidelines, code of conduct & rules of The Company.
- Participate in developing processes and regulations related to assigned projects.
WHAT WE NEED FROM YOU
- Be careful, hard-working, trustworthy and disciplined.
- Has interpersonal skills.
- High sense of responsibility and service excellence.
- Be able to speak with clarity and precision in order to explain thoroughly to customers.
- Be able to work independently or collaborate with teams to solve diverse customer inquiries and issues.
- Has an appropriate appearance and courtesy manner.
- Be able to communicate in English is a plus.
- Have experience in the service sector (hotels, banking, insurance, finance).
- Be able to work in shift, including night and weekend.
- Be excited about working on a start-up project under high pressure and productivity achievement.
Sannadle được thành lập với tiền thân là Công ty TNHH Sannaedule Korea năm 2004 tại Hàn Quốc Thành phố Chunju . Đứng đầu là Master Oh JunMin, chuyên gia CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM giàu kinh nghiệm, Công ty Chuyên sản xuất và thương mại nội địa và xuất khẩu các loại bánh Truyền Thống của Hàn Quốc,hương vị chuẩn của xứ sở Kimchi,như bánh Gạo Hàn Quốc Các Loại, Bánh Khoai Tây, Bánh Phô mai, Bánh Khoai Lang, Bí Đỏ, Kimchi và Sốt Các loại....Với nhà xưởng đạt tiêu chuẩn HACCP. 2012 Công ty TNHH Sannaedule Korea Chính thức có mặt tại VIỆT NAM trụ sở và xưởng sản xuất tại TPHCM với tên gọi mới là Công ty TNHH MTV Sannadle.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các đãi ngộ của công ty và sau 1 tháng thử việc sẽ được kí hợp đồng và ký BHXH.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Trò chơi
- Giải trí
- Ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
-
Sannadle được thành lập với tiền thân là Công ty TNHH Sannaedule Korea năm 2004 tại Hàn Quốc Thành phố Chunju
Mission
- Sannadle tiến hành đầu tư nhà xưởng hoàn thiện đạt chuẩn VỆ SINH AN TOÀN THỰC PHẨM, ĐẢM VỆ SỨC KHỎE NGƯỜI TIÊU DÙNG và máy móc công nghệ hoàn toàn từ Hàn Quốc phục vụ công tác sản xuất.