Mô tả công việc
- Assist guest with luggage/baggage.
- Answer bell stand phone within 3 rings by using proper phone etiquette.
- Responsible of delivering items required by the guest to guest room or other locations.
- Complete all required checklists per shift (e.g., daily checklist, valet list, check out log, etc.).
- Ensure timely delivery/retrieval of all luggage, packages, etc. either checked or left at bellstand.
- Being able to offer and arrange car rental, airline and train tickets, office services, beauty and barber services, baby sitting and arranging presents, repairs and shopping for the guests.
- Arrange and store luggage carts safely. Extreme care and proper loading habits for protection of guest property should be taken when carts are in use.
Quyền lợi được hưởng
• Accommodation provided.
• Duty Meal
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Service Charge
• Joined in the associate activities.
• Joined in the Hotel's training and development programs.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Offered 12 vacation days/year.
• Comply with government Public Holidays.
Yêu cầu công việc
- Experience at the same position is a plus
- Passion in serving guests
- Honest, Enthusiastic, Healthy, Well-organized
- Be able to work under pressure
- English communication
Yêu cầu hồ sơ
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.