Mô tả công việc
• Welcomes guests and provides a high standard of service in line with the F&B concept and the standards taught by its superiors
• Contributes globally to guest satisfaction through the quality of his/her work and exemplary behavior
• Helps increase the restaurant's revenue through his/her sales efforts
• Manage invoicing and cash operations for the services sold
• Offers attentive service to guests focuses on them and respects them, tries to anticipate any need, and adapts to any constraints, notably in the case of guests in a hurry
• Heeds any remarks made by guests and ensures follow-up
• Prepares the point of sale and preparation areas, cleans and tidies the restaurant and preparation areas after closing
• Before every work shift find out about dish composition and any shortages
• Punctually participates in the service in other areas of the hotel (lobby, bar, banquet, etc.) according to the activity
• Respect the instructions and safety guidelines for the equipment used
• In his/her attitude and relation with guests and colleagues (from any department of the hotel), acts in line with the Accor values: innovation, the spirit of conquest, performance, respect, and trust.
• Participates in the smooth coordination between the restaurant and the kitchen
Quyền lợi được hưởng
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to the local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
- Can speak English fluent
- Service-oriented
- Attention to detail
- Ability to work under pressure
- Responsive
- Creative and innovative
Yêu cầu hồ sơ
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.