The Position
We advance science so that we all have more time with the people we love
As a Sales Executive you will manage account and ensure Sales Achievement in Assigned Territory & Product lines, assist District Sales Manager in relieving their duties whenever necessary
Your opportunity
- Manage existing Accounts actively to ensure long-term partnership and customer satisfaction pro-actively
- Develop new accounts with proper and close follow-up of sales opportunity
- Develop and maintains good customer relationships with important and relevant personnel
- Proactive and creative solve problems in managing customers’ complaint by proper investigation and close follow-up in resolving issues (eg: product deliveries/application troubleshooting)
- Coordinate with Distribution partner /Third Party to better serve customers
- Work closely with the Professional Service team to deliver the post-sales service for the maximum customers’ satisfaction
- Have Bachelor in Health/Science
- Have at least 3 years of experience in the field of diagnostics and pharmaceuticals Sales for HCP (preferred in the diabetes)
- Have effective communication and interpersonal skill
- Have creative problem solving and negotiation skill
- Have customer complaint handling skill
At Roche, more than 100,000 people across 100 countries are pushing back the frontiers of healthcare. Working together, we’ve become one of the world’s leading research-focused healthcare groups. Our success is built on innovation, curiosity and diversity.
Roche is an Equal Opportunity Employer.
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.