Mô tả công việc
- Overseas the daily operation of the bar, inventory, purchasing quantities and quality expected
- Create a new beverage concept for all the outlets
- Work flexible hours, including weekends and holidays
- Train and supervise all the outlet staff
- Ensuring our customers receive the highest level of service
- Contain beverage cost
- Bring more revenue to the F&B outlets
- Develop and implement marketing strategies to increase sales and costumer engagement
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary depends on the ability.
- Provided with insurance policy according to the law, including: health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
- Provided with 24/24 accident insurance during the whole contract period with the hotel.
- Provided with meals, parking lot, uniform, and laundry service.
Yêu cầu công việc
- QUALIFICATIONS:
Educated in a Hotel Management or Vocational Studies specializing in Culinary and Food Management.
Minimum 1 year experience as Kitchen Helper in 5* Hospitality.
Equip with basic knowledge HACCP or ISO22000 food hygiene standards.
- EXPERIENCE:
Basic reading, writing and oral proficiency in the English language
1 year experience in kitchen covering all aspects of pastry cooking.
Must possess a level of creativity and quality standards
Yêu cầu hồ sơ
- Please contact: 028.3823.6688 ext 1218/ 1251/ 1252 (Human Resources Department)
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.