Việc làm Viettel Telecom

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Khối Công Nghệ Thông Tin -BSS Viettel Telecom
Service Now Developer (Low Code)
Viettel Telecom
3.7
30 đánh giá 12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Trên 40 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

● Provide expertise on all technical questions related to development on ServiceNow
● Develops the technical solutions, implements them and performs the component integration tests
● Understand the business needs and the needs to standardize processes, and build this into the design
● Responsible for the technical specification, design and implementation of the ServiceNow integration
● Experience presenting and conducting demo reviews with stakeholders, understand stakeholders requirement and design solution matching the expectation
● Candidate must be organized and analytical, adept at working in a team environment, able to implement on time to a project schedule, and able to handle multiple priorities in a fast moving environment.
● Excellent troubleshooting skills with ability to demonstrate influence in a consultative fashion to stakeholders and other team members.
● Experience with development and implementation of ServiceNow Customer Service Management Workflow module.
● Experience with extending the ServiceNow schema to custom applications
● Understands technical and functional design requirements related to ServiceNow CSM.
● Create and manage ed aspects of the ServiceNow system
● Experience with ServiceNow client and server-side JavaScript and the ServiceNow APIs
● Customizing ServiceNow using UI Pages, UI Macro & CMS using CSS, HTML, Jelly.

Yêu cầu công việc

● At least 5 years of configuration/development experience for complex, highly-capable, technologies - inclusive of integrations and portals preferably with consulting experience.
● Prior CRM, Customer Service Management software/platform experience (Freshworks, Salesforce, Zendesk, Zoho etc.)
● Domain experience desired but not required in Media, Telecommunications, Banking/Financial Services, Healthcare, Manufacturing, Government, Field Services, Procurement, etc.
● Demonstrated ability to influence and consult (providing options with pros, cons and risks) in a customer service environment, while providing thought leadership to Customer Service sponsors/stakeholders in solving business process and/or technical problems
● Customer-centric mentality, willing to go the extra mile for the customer, and will break down all barriers to ensure customer success
● Interacts well with both technical and non-technical customers, attains relevant technical and business requirements, analyzes information, and designs comprehensive solutions
● Conducts solutions presentations and obtains customer acceptance to solution design
● Experience with Web Technologies (XML, HTML, JavaScript, Web Services, Bootstrap, CSS, middleware, LDAP, SSO, etc.) and working with SaaS technologies
● Strong understanding with leading CRM tools and related systems.
● Experience with git workflow and unit testing
● Familiarity in agile software development and good knowledge of it's best practices and trends
● Great logical thinking and attention to details
● Strong interpersonal, communication and problem-solving skills
● Team player who is self-driven and proactive in learning new technologies and skills

Quyền lợi được hưởng

Competitive & attractive salary up to 40 million/month
Working hours: from Monday to Friday
Project bonus up to 2.5 months salary/year
Annual review or sudden production
Enjoy all holidays (April 30, May 1, birthdays, September 2, weddings, New Year, traditional Tet...)
Women's care regime: holiday bonus October 20 - March 8, company's own fertility bonus package
Providing equipment; supervise jobs.
Team building activities include annual company trips, parties and other attractive HR benefits.
Various training courses on trending technologies, best practices, and soft skills
The working environment is supportive, fun and flexible, valuing innovation, creativity and new ideas.
Enjoy Health Insurance, Insurance and other benefits according to labor law and 24/7 Enhanced Health Insurance Package with total protection value up to 100 million VND/year
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 42_Tòa Keangnam Lanmark 72 _ Nam Từ Liêm _ Hà Nội

Tập đoàn Công nghiệp – Viễn thông Quân đội (Viettel) là doanh nghiệp kinh tế quốc phòng 100% vốn nhà nước, chịu trách nhiệm kế thừa các quyền, nghĩa vụ pháp lý và lợi ích hợp pháp của Tổng Công ty Viễn thông Quân đội. Tập đoàn Viễn thông Quân đội (Viettel) do Bộ Quốc phòng thực hiện quyền chủ sở hữu và là một doanh nghiệp quân đội kinh doanh trong lĩnh vực bưu chính - viễn thông và công nghệ thông tin. Với slogan "Hãy nói theo cách của bạn", Viettel luôn cố gắng nỗ lực phát triển vững bước trong thời gian hoạt động.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2005

Mission

Sản phẩm phần mềm của chúng tôi ngoài phục vụ kinh doanh, quản lý, khai thác tại thị trường Việt Nam, những năm qua đã được triển khai trên 10 thị trường nước ngoài là Lào, Campuchia, Đông timor, Peru, Mozambique, Haiti, Cameroon, Tanzania, Burundi, Myanmar.

 

Những nghề phổ biến tại Viettel Telecom

Bạn làm việc tại Viettel Telecom? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Viettel Telecom

Viettel Telecom

Click để đánh giá