Việc làm Lamina

Cập nhật 08/01/2025 13:59
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Lamina
Customer Success Leader
Lamina
2 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Opportunities

  • Flexible working hours
  • Opportunity to get to know e-commerce insights and Shopify app markets
  • Be responsible for the Customer Success team and drive customer satisfaction
  • Be part of a growing and successful company.

Role & responsibilities

  • Take primary responsibility for managing the team members, including providing training and support in complex cases.
  • Monitor and enhance the performance of the support team and individual members.
  • Learn about products features and update functionalities knowledge continuously
  • Respond to customer queries in a timely and accurate way, via phone, email or chat
  • Identify customer needs and helping customers use specific features
  • Collect and report customers insights to product team for improvement.
  • Improve the current support workflow and propose new workflows to retain customers, earn 5-star reviews, and reduce the churn rate.
  • Collaborate with other teams (management, product, marketing) for quarterly and monthly planning, and track progress.

Skills & Qualifications

  • Willing to work night shifts and weekend shifts
  • At least 2 years of experience in supporting digital/SaaS products
  • Proficient English skills (IELTS > 6.5)
  • Excellent communication (verbal and written) and interpersonal skills
  • Ability to adapt and respond to different characters, and maintain calmness when dealing with stressed or upset customers
  • Effective and positive communication with customers, team members, and managers
  • Demonstrated leadership qualities
  • Basic knowledge of HTML, CSS, and JS is a plus

Compensation & Benefits

  • Income commensurate with experience and ability
  • Quarterly and annual bonuses based on common goals
  • Review development roadmap every 6 months
  • Opportunity to work in the e-commerce industry, especially Shopify, the number 1 e-commerce platform
  • Become a member of an enthusiastic and passionate team
  • Participate in on-job training before starting work, ensuring you clearly understand and can perform the job
  • Comfortable working environment, promoting efficiency, teamwork, and knowledge sharing
  • Special attention and direction for each member's development
  • Lunch support at the company with a full nutritional menu
  • Choose flexible working hours, only 7.5 hours/day guaranteed
  • Remote based on personal needs 1 day/month
  • Ensure that the regimes comply with State regulations
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
__
Địa điểm:
Phố chợ, Nguyên Khê, Đông Anh

Hệ thống nha khoa Quốc tế LAMINA được đi vào hoạt động từ năm 2013, đến nay đã được 5 năm hình thành và phát triển. Hệ thống hiện nay gồm 4 cơ sở (2 cơ sở tại Hà Nội, 1 cơ sở tại Hưng Yên, 1 cơ sở tại Ninh Bình), với đội ngũ hơn 20 thành viên là các Y Bác sỹ, nhân viên có trình độ chuyên môn cao, dày dặn kinh nghiệm.

Những nghề phổ biến tại Lamina

Bạn làm việc tại Lamina? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lamina

Lamina

Click để đánh giá