Directly liaise with the retailers within the Crescent Mall in the first instance, being their first point of contact for any issues the retailer would like to discuss, resolving or escalating as appropriate as soon as the Lease Offer is signed.
Assist in overseeing the customer service and mall commercialization aspects of Centre Management.
Perform "Walk around" every day to highlight any area which has an adverse effect on either the operation, or presentation of the Centre.
Ensure tenants are compliant with legal obligations as provided for in the Lease
Agreement including Tenant Handbook rules and regulations.
Keep abreast of market trends to determine the need for improvements in the mall.
Analyse sales and revenue reports and make forecasts
Assisting with rent collection and arrears control where required
Assisting the Deputy General Manager and Finance Department in maintaining absolute accurate records at all times of documentation including tenancy schedule, financial statements, leases and retailer files.
Perform special projects and other responsibilities as assigned.Tertiary qualifications with relevant management experience of at least 5 years working in a similar position.
Advanced knowledge of Retail Management and Customer Service.
Demonstrate Team Leadership and Client Liaison experience
Ability to recognize problems or safety hazards and act upon same immediately, troubleshooting and implementing problem-solving skills.
Ability to react quickly in emergency situations and make decisions which may involve the safety of others or a significant amount of money.
Fluency in Vietnamese and English, both oral and written essential.
Able to work evenings, early mornings, weekends and/or holidaysSocial Insurance Full Salary
Personal Insurance after Probation
13th Salary, KPI Salary
Discount using Crescent Mall services
Teambuilding
Chúng tôi giúp các công ty khởi nghiệp mới và các công ty đã thành lập phát triển!
Một nhóm chuyên gia tên miền chuyên nghiệp đã hợp tác cùng nhau dưới sự bảo trợ của Lobster. Chúng tôi có một điểm chung là chúng tôi coi trọng khách hàng và không thỏa hiệp về chất lượng. Sự hài lòng của khách hàng là mục tiêu của chúng tôi vì đó là động lực thúc đẩy sự hài lòng và thành công trong công việc của chúng tôi. Chúng tôi không thể nói thêm “Giới thiệu về chúng tôi” và chúng tôi muốn nghe ý kiến của bạn.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các loại bảo Hiểm: BHXH, BHYT,
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Party
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Lobster Technologies thành lập năm là công ty cung cấp các dịch vụ thúc đẩy sự chuyển đổi và xây dựng doanh nghiệp bằng cách tập hợp các khả năng cần thiết để giúp các tổ chức phát triển và lớn mạnh trong thời đại kỹ thuật số.
Mission
Xây dựng một doanh nghiệp trong lĩnh vực công nghệ mà không có kỹ năng kỹ thuật có thể khó khăn. Bạn không biết những gì bạn không biết, nhưng bạn cũng cần cẩn thận về việc mở rộng quá mức trước khi kinh tế học có ý nghĩa. Đồng thời, những người giỏi có kỹ năng công nghệ đang có nhu cầu cực kỳ cao, điều đó có nghĩa là về cơ bản, bạn đang cạnh tranh với tất cả mọi người để có được người bạn muốn.