Lr-Tek

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Cơ khí / Ô tô / Tự động hóa
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Lr-Tek

Nghệ thuật - Thiết kế
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm Lr-Tek

Cập nhật 24/11/2025 22:59
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Lr-Tek
Sales Support/ Sales Admin (Potential Training Opportunity in Canada)
Lr-Tek
20 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 500 - 700 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/10/2023
Hạn nộp hồ sơ: 22/11/2023
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 2, TPHCM

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

13th payment
Potential training opportunity in Canada
Other benefits container will be discussed will the candidate

Mô Tả Công Việc

JOB DESCRIPTION

We are looking for Sales support. The primary objective will be to contribute to the achievement of sales targets, enhance customer satisfaction, and drive overall sales success.

PRIMARY DUTIES
1. PROSPECTING / SEARCH FOR CLIENT CONTACT:
• Search to identify potential clients, contact details, managers' names, sort everything by region, city, secateur, to facilitate visits to the field.
• Help approaching new clients in a personalized way (targeted parts circled on website, LinkedIn, prepare PPT)
• Look for competitors of our best clients, from similar industries, and find contact information (no contact with client required)
• Personalized distribution of flyers / newsletters / invitations to specific clients (picture, no text required)

2. RFQs / QUOTES --- FOLLOW-UP
• Challenge and follow Engineering (in MTL and in VN, easier) so that quotes are done on time.
• Prepare the PDF Quote, ready to be sent to client.
• Follow-up on quotes, 1 week after they were sent, to try to get PO.
• If PO not obtained, understand why, keep statistics, see if price can be revised, record so we do not make the same mistake again.

3. ORDERS / PO's --- FOLLOW-UP
• Follow-up orders from clients and launch of orders + production. Have a global view of the calendar to make sure we meet client's expected ETA.
• Launch project once PO is received, check for next steps, make sure everyone concerned is aware.
• Coordinate with the Service Desk in Montreal to get the latest information and make sure orders are processed properly.

4. SAMPLES --- FOLLOW-UP
• Follow-up manufacturing of samples: ETA, are they good, are they late, approval in China, Quality inspection, pictures, reports, …
• Coordinate checks with Technical Project Manager and anticipate any problems coming with samples.
• Check where samples are (coming to Montreal), and make sure colleagues in Montreal follow-up and do not forget about the samples.
• Once sample approved, launch internal process with Service Desk to launch batch production (ETA still good, air-shipping necessary?)

5. PRODUCTION OF BATCH / REPEAT --- FOLLOW-UP
• Follow-up to make sure batch is launched in time to meet ETA / air-shipping necessary? / First-of-Batch.
• Repeat: check min-max levels to anticipate when stocks are running down and re-launch production
• Non-consumption stocked in Montreal: Monitor and anticipate impact on Production so that Dominic can also challenge clients.

6. ORGANISATION / ASSISTANCE / KPI / PERSONAL
• Meeting on Teams to prepare in the week to come.
• Make sure visits are planned in agenda 2 X per year in advance.
• Follow-up of the INVENTORY REPORTS of clients, identify red flags, notice Sales Reps so he can communicate proactively with clients.
• Filing / Archives: Make sure Director's work documents are well-recorded in client's file: NDA / QUOTE / DRAWINGS / KPIs / PO's / …
• Reporting / Follow performance of KPIs on Monthly basis / Follow and record Turnover generated / Follow Commissions / Turnover per city / region / Statistics.
• Make sure CRM is updated, Business Partners are created, under Dominic's name, complete, etc.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc

Yêu Cầu Công Việc

JOB REQUIREMENTS
• Professional or college diploma in Business Administration, Marketing or equivalent.
• Relevant work experience of at least 1 year.
• Good memory and working under pressure.
• Ability to work in a team environment.
• Fluent English (knowledge of French, an asset).
• Thorough and organized.
• Good learning skills.
• Autonomous in the performance.
• SAP knowledge is a plus
• Female candidate only
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
10 Nguyễn Văn Hưởng, Thảo Điền, Quận 2, Tp Hồ Chí Minh

LR-TEK là nhà sản xuất và nhập khẩu các bộ phận gia công cơ khí và cụm chi tiết hàn cơ khí các loại. Công ty đã hoạt động từ năm 2005 và là đối tác đáng tự hào của một số nhà sản xuất ở Quebec.

LR-TEK rất coi trọng cả đồng đội và khách hàng của mình và chúng tôi chân thành tin rằng để đạt được sự xuất sắc, điều đó bắt đầu từ những nhân viên có năng lực, năng động và sẵn lòng tạo ra sự khác biệt.

Công ty không ngừng phát triển qua từng năm và chính vì vậy, chúng tôi muốn bổ sung thêm thành viên vào đội ngũ tuyệt vời của mình. Hiện tại chúng tôi đang tìm kiếm Giám đốc kỹ thuật

Từ các cơ sở của chúng tôi ở Quebec, chúng tôi cung cấp các dịch vụ kỹ thuật, giám sát sản xuất, hậu cần và quản lý hàng tồn kho được cá nhân hóa. Đối với các hoạt động sản xuất, lắp ráp, đảm bảo chất lượng và cung ứng, chúng được thực hiện từ các cơ sở của chúng tôi ở Châu Á.

 

Những nghề phổ biến tại Lr-Tek

Bạn làm việc tại Lr-Tek? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lr-Tek

Lr-Tek

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo