Mô tả công việc
Working Scopes:
- Receive calls from customers/call center
- Technical support to customers
- Troubleshooting at the customer site
- User training
- Signing and handing over
Yêu cầu công việc
General Requirements:
- Graduated from a technical university
- Minimum 1-3 years of experience.
- Have knowledge of mechanics, electric or IT
- Experience in Customer service
- Ability to communicate in English
- Ability to travel
- Hard-working, detailed, and striving for high quality
- Eager to learn new information technologies
Benefits:
- Attractive salary and lunch allowances.
- Social insurance according to the Law.
- Extra Health and Accident Insurance, Annual health check-up and other
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary & twice per year bonus
Liberty Medical Insurance
Opportunity to develop career path
followings Company’s policy.
- Working productivity bonus twice per year.
- Professional working environment.
Microtec là công ty công nghệ và dịch vụ lâu đời có trụ sở tại Singapore, chuyên về Hệ thống tài chính và các giải pháp Phần cứng, Phần mềm. Hoạt động của chúng tôi bao trùm thị trường Đông Dương với các trung tâm dịch vụ đặt tại Việt Nam, Lào và Campuchia. Chúng tôi đang phục vụ hơn 50 khách hàng với đội ngũ hơn 300 nhân viên và kỹ sư toàn thời gian. Khách hàng của chúng tôi bao gồm các tổ chức tài chính lớn và tư nhân. Khách hàng của chúng tôi đánh giá cao kinh nghiệm và khả năng hiểu nhu cầu của họ, cung cấp các giải pháp chất lượng cao và hiệu quả về chi phí. Ghé thăm chúng tôi: www.microtecweb.com