Mô tả công việc
• Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues.
• Train colleagues to make sure they deliver with compliance and to the standards we expect.
• Drive a great working environment for teams to thrive - linking up departments to create a sense of one team.
• Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments.
• Working with the catering office, identify additional sales opportunities to enhance revenue.
• Drive promotions that deliver great dining experiences for guests at a good value.
• Make sure credit and financial transactions are handled securely.
• Make sure all food and beverage equipment is in operational condition and regularly cleaned.
• Make sure all food and beverage facilities including banquet/convention spaces are clean and properly stocked to anticipated business volume. Notify engineering immediately of any maintenance and repair needs.
• Establish and achieve quality and guest satisfaction goals. Help guests with their requests and complaints - making sure you maintain a high level of guest satisfaction.
• Analyse guest insights to identify and meet customer expectations and build on guest loyalty.
• Regularly communicate with guests to ensure expectations are met.
• Manage hotel food and beverage marketing programmes and participate in and maintain system-wide food and beverage marketing programmes and promotions.
• Keep an eye on competitor activity/industry innovation. Review and approve menu design and concepts with the Executive Chef.
• Make sure food and drinks are secure and stored safely - always keep stock replenished to minimise waste.
• Handle food and beverage inventory procedures. Determine minimum and maximum stocks for all food, beverage, material, and equipment.
Quyền lợi được hưởng
1. LEAVE - NGÀY NGHỈ
- 2 day - off per week/Hưởng 2 ngày nghỉ/tuần.
- At least 16 Annual Leave per year/Ít nhất 16 ngày phép/năm.
2. ALLOWANCE - TRỢ CẤP
- Service charge/Thưởng phí phục vụ hàng tháng.
- Relocation allowance/Trợ cấp chi phí di chuyển nhận việc.
- Home leave allowance/Trợ cấp thăm nhà.
- Rest & Relaxation allowance (depends on job band)/Trợ cấp nghỉ dưỡng (tùy cấp bậc).
3. INSURANCE - BẢO HIỂM
- 24/7 Insurance provided by the Resort from start date/Được Khu nghỉ dưỡng mua bảo hiểm tai nạn 24/7 từ ngày đầu nhận việc.
- CompulsoryInsurance by Law/Được đóng các loại bảo hiểm bắt buộc theo quy định nhà nước.
4. OTHER BENEFITS - CÁC PHÚC LỢI KHÁC
- Accommodation at Staffhouse, meal, bus to work (free)/Được cung cấp phòng ở tại Nhà nhân viên, bữa ăn, xe đưa đón đi làm (miễn phí).
- Birthday voucher and celebration/Được tổ chức sinh nhật và phiếu quà tặng.
- Discount on resort service, IHG employee rate/Được hưởng giảm giá sử dụng dịch vụ tại resort, đặt phòng giá nhân viên IHG...
Yêu cầu công việc
1. Education:
- Bachelor’s degree/higher education qualification/equivalent in Hotel Management, culinary arts, or related field.
2. Service years in the field:
- 04+ years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
3. Knowledge and skills:
- Must obtain certifications or permits as required by local governmental agencies. Good Communication and writing skills.
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the resort, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Tasks and Project Management.
4. Language:
- Fluent in Vietnam and English (speaking, listening, reading and writing)
5. Preferred (if required):
Yêu cầu hồ sơ
- Anh/chị vui lòng liên hệ vào giờ hành chính từ 8:30 đến 18:00 vào thứ Hai - thứ Sáu.
- Số điện thoại: 02973 683 999 - 0911 815 105 (Phòng Nhân sự).
Nhà Hàng Bò Tơ Quán Mộc tọa lạc Tại TP Hồ Chí Minh . Bò Tơ Quán Mộc mở ra một không gian kiến trúc ấn tượng, vừa lạ vừa quen với những khung cảnh xưa cũ, giản dị, đạm bạc nhưng dịu dàng, ấm áp. Thực khách đến đây không chỉ để trải nghiệm ẩm thực mà còn để trải nghiệm một không gian gợi nhiều ký ức ấu thơ, đong đầy cảm xúc, gần gũi như chính ngôi nhà của mình. Mỗi một khung cửa gỗ, chiếc bàn, cái ghế, thậm chí là rèm cửa, chạn bát đều ẩn dấu hình bóng một Hà Nội thập niên 80 - thời điểm khốn khó, vất vả nhưng lại chan chứa tình người và tiếng cười vô tư của những đứa trẻ.
Khách hàng yêu thích Bò Tơ Quán Mộc phần nhiều cũng vì món ăn ngon. Giống như tên gọi, chúng tôi chọn nguyên liệu là bò tơ – món ăn được xem là đặc sản vùng sông nước, từng tạo nên cơn sốt "bò tơ Tây Ninh" một thời ở Hà thành. Nhưng trải qua năm tháng, món ăn này của Bò Tơ Quán Mộc đã trở thành món ngon độc đáo mang phong vị riêng biệt của vùng Đông Kinh – Bắc Thành tự khi nào.
Tại Công ty CP Tầm nhìn Quốc tế Aladdin quan niệm vạn sự khởi nguồn từ con người, con người là tài sản vô giá, là trung tâm của sự phát triển và động lực để phát triển. Tất cả hoạt động kinh doanh của Công ty đều chỉ hướng đến kết quả cuối cùng là mang lại hạnh phúc nhân viên và toàn bộ cộng đồng. Do vậy, phúc lợi lớn nhất bạn được hưởng khi gia nhập vào công ty là gia nhập vào một DOANH NGHIỆP HẠNH PHÚC.
Chúng tôi mong rằng cùng với sự phát triển của công ty, bạn sẽ có nhiều cơ hội trau dồi nghiệp vụ chuyên môn cũng như phát huy tốt khả năng của mình, đóng góp vào thành tựu chung của tập thể Công ty CP Tầm nhìn Quốc tế Aladdin.