Job Summary
Overall accountable for the financial and operational performance of the property. Ensure approved budgets are optimized and achieved; and optimum delivery of Gold Standard Product and Services that is consistent with the Company’s standard to achieve maximum guest satisfaction.
Job Description
- This position will be based in Vinh Yen city and he/she reports to the Cluster General Manager based in Hanoi.
- Responsible for all pre-opening activities and the financial performance of the unit both from an operator and an ownership level after the property is successfully opened.
- Ensure operations are run in line with laid down guidelines and stipulated procedures in accordance with the operating manuals and as per the law of the land.
- Upkeep and maintenance of the property/physical assets to its highest standard.
- Custodian of the brand values, credentials and maintain the ‘sanctity of the brand’.
- Maintain appropriate relations with our business partners/stakeholders.
- Ensure appropriate/timely returns and management of the company’s business and finances.
- Be on the lookout for other opportunities to spread the brand name in Vinh Yen and/or any other major cities in Vietnam.
- Build appropriate relationship with the city authorities and other stakeholders.
- Ensure appropriate multi-faceted contacts with sources at corporate/cluster office.
- Maintain harmonious and disciplined employee relations to ensure appropriate and forward-thinking Human Capital Management.
Key Qualification
- Bachelor Degree in Hospitality Management
- Minimum 3 years’ experience as EAM or Resident/Hotel Manager in reputable international hotels.
- Proficient in English and native Vietnamese language is a must.
- Sound knowledge of the hospitality
- Strong analytical problem- solving skills and high computer literacy.
- A team player with strong interpersonal and communication skills
- Self-driven and able to work within tight deadline
Trải qua hơn 10 năm có mặt tại thị trường Việt Nam, cùng với sự hỗ trợ của hệ thống đại lý lớn mạnh, thương hiệu Nissan đã có những thấu hiểu sâu sắc về thị trường và luôn nỗ lực để đưa ra các giải pháp tốt nhất cho khách hàng. Để thực hiện chiến lược chung toàn cầu hướng tới sự phát triển lâu dài và bền vững, Nissan đã và đang hoạch định lại chiến lược, tầm nhìn và mục tiêu dài hạn tại thị trường Việt Nam. Chúng tôi mong muốn tạo ra nhiều sản phẩm và dịch vụ tốt hơn nữa, đáp ứng tối đa các nhu cầu của khách hàng hiện tại cũng như trong tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1933
Mission
Hướng đến sự phát triển bền vững cũng như thể hiện các cam kết lâu dài với thị trường Việt Nam, Nissan tại Việt Nam đã có những kế hoạch dài hạn dành cho hệ thống đại lý, sản phẩm, dịch vụ và khách hàng. Theo đó, chúng tôi sẽ tập trung phát triển mạng lưới đại lý trong thời gian tới, mở rộng và cải tiến danh mục sản phẩm, nâng cao chất lượng dịch vụ và các chính sách chăm sóc khách hàng đi kèm.
Review Nissan Việt Nam
Công ty gì mà sáng chiều lúc nào cũng chèn ép nhân viên công ty khác trong thang máy (RV)
Nếu nghỉ trước 2 năm nissan giữ bảo hiểm, coi như mất luôn cái BHXH còn không thì phải bỏ ra 50 củ (RV)
Quản lý chưa phân minh và không công tâm. Lương trả đúng hạn (RV)