Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
COMPANY OVERVIEW
Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the country, with nearly 20 years of experience in the local labor market. With the mission “Make a difference in the lives of every employee”, Talentnet is passionate about contributing to a better working life for Vietnamese employees through professional HR solutions designed to meet the diverse needs of Vietnamese and international clients.
We are looking for the candidate for Payroll Assistant, located in Ho Chi Minh, Vietnam.
ACCOUNTABILITIES
1. Finance
- Be responsible for setting individual financial targets
- Follow up the progress of targets and adjust to working plans if needed
2. Customer Service
- Build and maintain relationships with people in charge of clients and provide quality service
- Deliver services Service Level Agreement with clients or in Project KPIs, regarding Punctuality, Process Compliance and Accuracy
3. Process HR Outsourcing
- Support processing payroll and benefit administration for Clients
- Support monthly payroll statements, and related quarterly and year-end reports exactly and in a timely manner under supervision
- Support to calculate, declare monthly & quarterly PIT. Support PIT finalization
- Perform other administrative duties as assigned
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from University (preferably Human Resources, Business Administration, Economics, Law). Special cases will be approved by the line manager
- At least 1 year of human resources experience, preferably in C&B
- Relevant certifications relating to other areas in HR management is nice to have
- Knowledge of Personal Income Tax, Labor Code & Insurance Law
- Growth Mindset: demonstrating a proactive approach to learning and improvement. S/he is resilient, open to feedback, and continuously seek opportunities to innovate and drive personal and team development
- One-Team Mindset: prioritizing collaboration and unity across all departments. S/he fosters a culture of teamwork, mutual respect, and shared goals, ensuring that the success of the organization is achieved collectively
- Professionalism, strong work ethic.
- Well-organized, ability to do multi-tasks and result oriented.
- Supportive and having a strong customer service minded.
- Be proficient in English.
- Be proficient in MS office.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Pacific Cross Việt Nam là Nhà quản lý bảo hiểm hàng đầu, chuyên về bảo hiểm sức khỏe và bảo hiểm du lịch cho cá nhân và doanh nghiệp tại Việt Nam cũng như khu vực Đông Nam Á. Chúng tôi thuộc tập đoàn đa công ty Pacific Cross với các công ty hoạt động tại Hồng Kông, Phi-líp-pin, In-đô-nê-xia và Thái Lan. Tập đoàn chúng tôi có bề dày kinh nghiệm trên 60 năm trong lĩnh vực bảo hiểm sức khỏe và bảo hiểm du lịch cho những người sinh sống và làm việc tại châu Á. Chúng tôi là sức mạnh giúp bạn vững tin cùng bảo hiểm nhờ vào các chính sách và hệ thống chi trả yêu cầu bồi thường hiện đại, hiệu quả và minh bạch, các nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp cộng với nhiều năm am hiểu châu Á của chúng tôi. Pacific Cross hướng đến mục tiêu trở thành nhà cung cấp bảo hiểm sức khỏe và bảo hiểm du lịch được yêu thích tại Việt Nam. Lợi thế cạnh tranh của chúng tôi là thiết kế và quản lý các chương trình bảo hiểm sức khỏe và bảo hiểm du lịch hiện đại nhất cho những người đang sinh sống và làm việc tại Việt Nam.