Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. School reception service and telephone duties:
• Receive all parent's visits to the school in a friendly, courteous and pleasant manner.
• Provide enrolment information to parents.
• Schedule appointments for consultation between parents and the Principal or Office Manager.
• Manage incoming/outgoing phone calls at the front desk and mail receipts.
• Coordinate the transmission of information between the Principal, Office Manager, Office Administrator and parents.
• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.
2. Administrative and clerical duties
• Assist the Office Manager with the enrolment process, including receiving parents, responding to enquiries from parents, etc.
• Complete students’ enrolment records.
• Maintain a personal file for each student and ensure all records pertaining to the students are filed accordingly. All files must be neatly labelled and categorized accordingly.
• Monitor students referred for illness or discipline for the purpose of ensuring their safety.
• Arrange transportation for students.
• Manage students’ menus. Follow up and give feedback to the Principal and Office Manager on the quality of meals.
• Assist the Office Manager in supervising the support staff such as Janitor, Maintenance and Drivers. Provide the timetable and work schedule for them.
• Support foreign staff to open bank accounts, Health Check and Police Check for Work Permit applications.
• Support the Human Resources Department in submitting documents to the Labour Department / Immigration / Department of Justice for Work Permit, Visa, Temporary Residence Card applications and other administrative matters assigned by the Human Resources Department.
3. Inventory Control System
• Maintain the Inventory Control System.
• An Inventory List of all administrative files, equipment, computers, machinery, furniture, technical equipment, etc., in the school must be maintained and updated every June and December before the close of the calendar year. The Inventory List is to be submitted to the Management upon completion.
• Record sales of school uniforms periodically. When the stock balance is low, new stock must be requested.
4. Administrator to Principal
• Screen telephone calls, enquiries and requests and handle them when appropriate.
• Organize and maintain diaries and make appointments.
• Deal with correspondence and write letters, take dictation and minutes.
• Produce documents, briefing papers, reports, newsletters and presentations.
• Carry out background research and present findings into subjects the Principal is dealing with.
• Organize and attend meetings and ensure the Principal is well-prepared for meetings.
• Liaise with clients, suppliers and other staff on behalf of the Principal.
• Organize files and store paperwork, documents and computer-based information.
• Provide general assistance during presentations.
• Responsibility for accounts and budgets.
• Translate the School’s Newsletter to Vietnamese.
• Update the Class Lists.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Office Administration, Business Administration, or related fields.
- Excellent English communication skills, both verbal and written.
- Proficiency in computer and office software (Microsoft Office, Google Workspace, etc.).
- Friendly, courteous, and professional in interactions with parents, students, and colleagues.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 13 Tr - 14,5 Tr VND
Giới thiệu về Giải pháp STYL Hãy đón đầu làn sóng Công nghiệp 4.0! Tham gia STYL Solutions đi đầu trong việc sử dụng công nghệ Fintech và IoT để chuyển đổi thành phố/quốc gia thông minh. Có trụ sở chính tại Singapore với trung tâm R&D tại Việt Nam, STYL Solutions thiết kế, phát triển và cung cấp phần cứng, phần mềm và các giải pháp tích hợp cho các ứng dụng trong thanh toán, quản lý khách hàng thân thiết, theo dõi vị trí, vận hành tự phục vụ, đo từ xa. Phạm vi phân khúc thị trường của chúng tôi mở rộng từ dịch vụ tài chính, bán lẻ, vận tải công cộng, giáo dục đến thị trường dịch vụ xã hội ở Singapore và Nam Á Thái Bình Dương.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- STYL Solutions được thành lập vào năm 2008, áp dụng các công nghệ Cao cấp để cung cấp các giải pháp cải thiện phong cách sống của con người.
Mission
- Tầm nhìn của chúng tôi là sử dụng Fintech và IoT để tạo ra các thành phố thông minh và hiệu quả nhằm nâng cao Chất lượng cuộc sống thông qua cuộc sống tiện lợi và lành mạnh hơn. Chúng tôi đang tìm kiếm thành viên có kinh nghiệm và đam mê để tham gia vào nhóm của chúng tôi trong việc xây dựng các ứng dụng cấp doanh nghiệp, có hiệu suất cao, có thể mở rộng cho khách hàng của chúng tôi.
- STYL Solutions áp dụng công nghệ NFC và Không tiếp xúc để cung cấp các giải pháp cải thiện phong cách sống của con người. Chúng tôi đang mở rộng đội ngũ Phần mềm và Hệ thống tại Việt Nam và tìm kiếm những nhân viên sáng tạo và trung thực để biến mọi thứ thành hiện thực không chỉ cho chính Nhóm của chúng tôi mà còn cho xã hội mà chúng tôi đang sống.
Review STYL Solutions Vietnam
Phỏng vấn thì thì hỏi mọi thứ trên đời khó dễ để hạ level của bạn xuống, vô làm thực tế thì giao task như nhau không phân cấp độ (rv)
Cty lương cũng tạm ok, thấy cũng hơi cao so với mặt bằng chung, ai vào deal cao chắc sẽ được (rv)
Có hầm gửi xe, có cơm trưa. Trang bị thiết bị hiện đại (IT)