Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1.Market Research and Development:
- Conduct in-depth market research to identify trends, competitor analysis, and potential business opportunities.
- Customer Relationship Management
- Actively seek out and acquire new clients through various channels such as networking, cold calling, and attending industry events.
- Build and maintain strong relationships with clients, partners, and stakeholders.
2. Customer outreach: searching and approaching potential customers (individuals and businesses) through various channels: directly, by phone, email, and social networks.
- Marketing and Sales
- Participate in marketing campaigns or international travel trade events to promote products and services.
3. Consulting and sales: consulting customers on suitable products and services, answering all questions, and closing successful service contracts.
4. Achieve Sales Targets:
- Sales planning: Develop personal sales plans and monitor progress.
- Achieve sales targets: Ensure assigned sales targets are achieved.
- Performance analysis: Analyze work performance and propose improvement solutions.
5. Sales Forecasting and Reporting: Develop and execute sales plans, track performance, and provide regular reports to management.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's/College Degree in Business, Marketing, Tourism, Technology or related fields.
- At least 2 years of experience in business development, preferably in the tourism, banking, insurance, fintech, or technology industries.
- Industry Knowledge: A deep understanding of the tourism industry and its trends.
- Strong Sales and Negotiation Skills: Ability to effectively sell and negotiate deals.
- Market Research and Analysis Skills: Ability to collect, analyze, and interpret market data.
- Product Development Skills: Ability to conceptualize and develop new products and services.
- Customer Relationship Management Skills: Ability to build and maintain strong relationships.
- Problem-solving Skills: Ability to identify and resolve issues promptly. "
- Proficiency in English communication, particularly in written and spoken forms, is essential when collaborating with international partners.
- Proficiency in Relevant Software: Microsoft Office Suite, CRM software, and other relevant tools
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 10 Tr - 30 Tr VND
Tdcx Malaysia SDN. BHD cung cấp các giải pháp CX kỹ thuật số mang tính biến đổi, cho phép các thương hiệu đột phá và hàng đầu thế giới có được khách hàng mới, xây dựng lòng trung thành của khách hàng và bảo vệ cộng đồng trực tuyến của họ.
TDCX giúp khách hàng, bao gồm nhiều thương hiệu tốt nhất thế giới, đạt được nguyện vọng về trải nghiệm khách hàng bằng cách khai thác công nghệ, trí tuệ con người và dấu ấn toàn cầu của chúng tôi. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong lĩnh vực fintech, chơi game, công nghệ, chia sẻ nhà ở và du lịch, quảng cáo kỹ thuật số và truyền thông xã hội, phát trực tuyến và thương mại điện tử. Chuyên môn và dấu ấn mạnh mẽ của chúng tôi ở Châu Á đã giúp chúng tôi trở thành đối tác đáng tin cậy của khách hàng, đặc biệt là các công ty có tốc độ tăng trưởng cao, nền kinh tế mới, đang tìm cách khai thác tiềm năng tăng trưởng của khu vực.
.
Review Tdcx Malaysia SDN. BHD
Có thể phát triển sự nghiệp, cân bằng giữa công việc cuộc sống, chế độ ưu đãi tốt (GL)
Không vui vẻ và môi trường làm việc được quản lý vi mô (ID)
Môi trường làm việc chuyên nghiệp và cơ hội phát triển (GL)