What You Will Do
- Working directly with line Manager/Head of Business and clients, taking briefs, making proposals, and proposing to the Manager/Head of media business and clients.
- Meeting and liaising with clients to discuss and identify their advertising requirements;
- Working with other team members to devise an advertising campaign that meets the client’s brief and budget.
- Presenting alongside agency colleagues (particularly the line manager), the AnyMind credentials in general, proposal and quotation in particular.
- Design sales strategies, then manage sales results of the team to achieve a given monthly/quarterly/yearly target.
- Identify and generate potential profitable business relationships/ opportunities by studying integration of new growth areas/ trends accompanied with company strategies and operations; examining risks and potentials; estimating partners' needs and goals.
- Give advice/ motivate the team to attain the best result.
- Coaching individuals/ team, leading team to success.
- Screens potential business deals of team’s members and yours by analyzing the situation, understanding client’s needs and being able to respond effectively with a plan of how to meet these.
- Individually locate or propose potential business deals and close/generate profitable business relationships/deals by contacting potential partners; discovering and exploring opportunities, coordinating requirements; developing and convincing clients with support from internal/function teams; integrating contract requirements with business operations.
- Build good relationships with other departments, clients and agencies.
- Bachelor Degree
- At least 2 years of working experience in Marketing/Advertising is required
- At least 2 years of working experience in the same position
- Significant experience in professional client relationship management.
- Proficient English.
- Strong leadership skills.
- Strong communication, presentation, negotiation, and interpersonal skills and well organized with good sense of responsibility
- Good strategic thinking and analytical and listening skills.
- Clear mindset, result-oriented with passion for work
- Experience in a fast-paced work environment is a plus
- Knowledge of performance & e-commerce planning is a plus
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-3 months salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Private Health Insurance
- TGIF, monthly birthday, and other fun events
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in a professional, active, international, and dynamic environment
Tdcx Malaysia SDN. BHD cung cấp các giải pháp CX kỹ thuật số mang tính biến đổi, cho phép các thương hiệu đột phá và hàng đầu thế giới có được khách hàng mới, xây dựng lòng trung thành của khách hàng và bảo vệ cộng đồng trực tuyến của họ.
TDCX giúp khách hàng, bao gồm nhiều thương hiệu tốt nhất thế giới, đạt được nguyện vọng về trải nghiệm khách hàng bằng cách khai thác công nghệ, trí tuệ con người và dấu ấn toàn cầu của chúng tôi. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong lĩnh vực fintech, chơi game, công nghệ, chia sẻ nhà ở và du lịch, quảng cáo kỹ thuật số và truyền thông xã hội, phát trực tuyến và thương mại điện tử. Chuyên môn và dấu ấn mạnh mẽ của chúng tôi ở Châu Á đã giúp chúng tôi trở thành đối tác đáng tin cậy của khách hàng, đặc biệt là các công ty có tốc độ tăng trưởng cao, nền kinh tế mới, đang tìm cách khai thác tiềm năng tăng trưởng của khu vực.
.
Review Tdcx Malaysia SDN. BHD
Có thể phát triển sự nghiệp, cân bằng giữa công việc cuộc sống, chế độ ưu đãi tốt (GL)
Không vui vẻ và môi trường làm việc được quản lý vi mô (ID)
Môi trường làm việc chuyên nghiệp và cơ hội phát triển (GL)