Mô tả công việc
Business Development Managers are responsible for driving business growth, develop a network of contacts to attract new clients, research new market opportunities to develop sales and revenue growth plans.
- Develope business plan to ensure sales targets are meeting or exceeding year over year growth of selected business within your assigned market
- Manage and retain relationships with existing and potential clients (B2B) as well as business partners
- Develope new business opportunities by identifying target customer groups and new markets, developing market approaches.
- Closely collaborate with other functional teams to fulfill customer inquiries and demands.
- Perform work related to business operation such as sales processes, business contracts, invoices, business documents, revenue - profit reports,... to support business growth.
- Conduct sales performance forecasting and analysis, report to senior management.
- Manage and train BD Staffs.
Yêu cầu công việc
Experience: At least 3 years of experience Sales B2B in one of the following industries:
- Manufacturing Industry: Key Account Specialist or BD Specialist who is the person who directly observes and works with manufactories/factories/business organization… , experience in providing digital/ marketing solutions to customers
- Loyalty Industry: experience in jobs linked to system connection, system, and digital product work, working knowledge of banking, insurance, aviation, and e-wallet industries.
- Gift Card/ Employee Industry: Experience in enterprises specialized in business consulting solutions (HR services, software…) and conventional gift firms.
General Personality
- Being a person who is frequently interested and wants to learn about the business ‘s working processes, wants to comprehend the businesses’ challenges in order to find a solution.
- Someone who is willing and enjoys debating.
- Being proactive in pushing customers and prepared for peer-to-peer bargaining actions - a win-win situation.
- Consultation skills in advising.
- Systematic thought, product consideration, and presentation coherence.
Skills
- The ability to provide new and distinct insights to clients.
- Have a good sense of the consumer and grasp the clients’ personality as well as the customers’ valuable reasons.
- Recognize the distinct business measures, and who can speak to the fundamental metrics in the business they conducted.
- Experience managing relationships in companies with complicated departmental hierarchies.
- Expertise in designing solutions, sliding...
Quyền lợi được hưởng
• Having chances to get attractive company bonus every month/year
• Company trip once a year + Joining party
• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
• Dynamic and sociable working environment.
Tdcx Malaysia SDN. BHD cung cấp các giải pháp CX kỹ thuật số mang tính biến đổi, cho phép các thương hiệu đột phá và hàng đầu thế giới có được khách hàng mới, xây dựng lòng trung thành của khách hàng và bảo vệ cộng đồng trực tuyến của họ.
TDCX giúp khách hàng, bao gồm nhiều thương hiệu tốt nhất thế giới, đạt được nguyện vọng về trải nghiệm khách hàng bằng cách khai thác công nghệ, trí tuệ con người và dấu ấn toàn cầu của chúng tôi. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong lĩnh vực fintech, chơi game, công nghệ, chia sẻ nhà ở và du lịch, quảng cáo kỹ thuật số và truyền thông xã hội, phát trực tuyến và thương mại điện tử. Chuyên môn và dấu ấn mạnh mẽ của chúng tôi ở Châu Á đã giúp chúng tôi trở thành đối tác đáng tin cậy của khách hàng, đặc biệt là các công ty có tốc độ tăng trưởng cao, nền kinh tế mới, đang tìm cách khai thác tiềm năng tăng trưởng của khu vực.
.
Review Tdcx Malaysia SDN. BHD
Có thể phát triển sự nghiệp, cân bằng giữa công việc cuộc sống, chế độ ưu đãi tốt (GL)
Không vui vẻ và môi trường làm việc được quản lý vi mô (ID)
Môi trường làm việc chuyên nghiệp và cơ hội phát triển (GL)