Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Responsible for driving business growth by developing a network of contacts to attract new clients, researching new market opportunities, and creating sales and revenue growth plans
- Develop a business plan to ensure sales targets meet or exceed year-over-year growth for the selected business within your assigned market.
- Manage and retain relationships with existing and potential clients (B2B) as well as business partners.
- Identify target customer groups and new markets to develop new business opportunities and market approaches.
- Collaborate closely with other functional teams to address customer inquiries and demands.
- Handle business operations tasks such as sales processes, business contracts, invoices, business documents, revenue and profit reports, to support business growth.
Yêu Cầu Công Việc
- BA/BS degree in Business Administration, Sales or relevant field.
- At least 3 years of B2B sales experience in one of the following industries: FMCG, Loyalty, Gift Card/Employee Benefits
- Ability to provide new and distinct insights to clients.
- Strong understanding of consumer behavior and the clients' personality, as well as the customers' key motivations.
- Proficiency in identifying and articulating distinct business metrics relevant to their industry.
- Experience in managing relationships within companies that have complex departmental hierarchies.
- Expertise in designing solutions, presentations, and proposals
- Willingness and enjoyment in debating.
- Proactive in challenging customers and prepared for peer-to-peer negotiations aimed at achieving win-win outcomes.
- Strong consultation skills for providing advice.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Monthly Gift Voucher
- Thời gian thử việc: 60 days
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday to Friday, 9AM to 6PM
- Phúc lợi:
Full Salary Social Insurance + Premium Healthcare
Annually Company Trip, Year End Party, Team Bonding - Ngày nghỉ: 12 days Annual Leaves + 1 day Birthday Leave
- Lương: Cạnh tranh
Tdcx Malaysia SDN. BHD cung cấp các giải pháp CX kỹ thuật số mang tính biến đổi, cho phép các thương hiệu đột phá và hàng đầu thế giới có được khách hàng mới, xây dựng lòng trung thành của khách hàng và bảo vệ cộng đồng trực tuyến của họ.
TDCX giúp khách hàng, bao gồm nhiều thương hiệu tốt nhất thế giới, đạt được nguyện vọng về trải nghiệm khách hàng bằng cách khai thác công nghệ, trí tuệ con người và dấu ấn toàn cầu của chúng tôi. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong lĩnh vực fintech, chơi game, công nghệ, chia sẻ nhà ở và du lịch, quảng cáo kỹ thuật số và truyền thông xã hội, phát trực tuyến và thương mại điện tử. Chuyên môn và dấu ấn mạnh mẽ của chúng tôi ở Châu Á đã giúp chúng tôi trở thành đối tác đáng tin cậy của khách hàng, đặc biệt là các công ty có tốc độ tăng trưởng cao, nền kinh tế mới, đang tìm cách khai thác tiềm năng tăng trưởng của khu vực.
.
Review Tdcx Malaysia SDN. BHD
Có thể phát triển sự nghiệp, cân bằng giữa công việc cuộc sống, chế độ ưu đãi tốt (GL)
Không vui vẻ và môi trường làm việc được quản lý vi mô (ID)
Môi trường làm việc chuyên nghiệp và cơ hội phát triển (GL)