Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
Mô tả Công việc
Main Purposes of Role
• Established Pharmaceutical Division (EPD) ambition is that within three years, we want to be the undisputed digital leader in Vietnam pharmaceutical industry, known
for our distinguished approach to customer engagement in the digital landscape. We engage customers with a genuinely customer-centric philosophy by maximizing all technological and digital enablers and tools.
• We are seeking a dynamic and results-oriented Digital Executive to join our Digital & Multi Channel Engagement team. This role will play a pivotal part in developing and executing innovative digital strategies for Patient Education Campaigns. The ideal candidate will have a strong background in digital marketing, a passion for healthcare, and a deep understanding of patient-centric communication.
• He/She will be assisting his/her line manager in collaborating with stakeholders including Marketing, Sales, Medical and providing them strategic consultancy in digital execution as well as independently leading the Patient Education Campaigns to drive meaningful interaction and engagement with our patients.
Key Responsibilities
• Develop and implement comprehensive digital campaigns to educate patients, strategically aligned with brand objectives to support successful launches and drive growth of the assigned categories.
• Collaborate with cross functional teams (Marketing, Medical, Regulatory, Public Affairs, Compliance, Legal, etc.) to ensure that the campaign’s framework, content, and assets are of high quality and comply with regulations and Abbott policies.
• Collaborate and engage with external stakeholders (Pharmacy Chains) to ensure execution excellence including checklist & timeline management, optimization
tracking, data analytics, providing actionable insights to drive decision-making.
• Manage agencies to make sure seamless campaign management maintaining a regular cadence of reporting and catch-up meetings.
• Prepare regular reports on campaign effectiveness and manage budget tracking for the assigned brand campaigns.
• Keep track on project documents including quotations, contracts, liquidations… with the admin support.
• Stay up-to-date with cutting-edge digital trends and technologies to identify opportunities for improvement.
• Build and maintain relations with regional functions to support local projects and activities.
• Support key Digital & Multi Channel Engagement projects as business required.
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM BACKGROUND/ EXPERIENCE REQUIRED
• 3 years+ hands-on digital marketing experience in MNC or digital/media agency, demonstrated broad marketing mix experience with expertise in all digital channels.
• Business acumen, take initiatives, have a growth mindset, and have strong problem-solving skills.
• Strong project management and organizational abilities. Ability to adapt to changing priorities and deadlines.
• Creative thinker who can generate innovative ideas and solutions and partner effectively with cross-functional stakeholders at various levels.
• Strong analytical skills to drive insights into the data.
• Strong communication skills, written and verbal, across all organizational levels, experience in dealing with multiple and diverse internal stakeholders and interacting with business and technology partners.
• Familiarity with digital trend in pharma, analytics tools such as Google Analytics, Data Studio, Digital Dashboard etc.
• Highly proficient in Excel and PowerPoint.
• Highly proficient in English.
• Experienced in media buying & or having experiences working with Pharmacy chains in driving digital marketing campaigns is an advantage.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tdcx Malaysia SDN. BHD cung cấp các giải pháp CX kỹ thuật số mang tính biến đổi, cho phép các thương hiệu đột phá và hàng đầu thế giới có được khách hàng mới, xây dựng lòng trung thành của khách hàng và bảo vệ cộng đồng trực tuyến của họ.
TDCX giúp khách hàng, bao gồm nhiều thương hiệu tốt nhất thế giới, đạt được nguyện vọng về trải nghiệm khách hàng bằng cách khai thác công nghệ, trí tuệ con người và dấu ấn toàn cầu của chúng tôi. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong lĩnh vực fintech, chơi game, công nghệ, chia sẻ nhà ở và du lịch, quảng cáo kỹ thuật số và truyền thông xã hội, phát trực tuyến và thương mại điện tử. Chuyên môn và dấu ấn mạnh mẽ của chúng tôi ở Châu Á đã giúp chúng tôi trở thành đối tác đáng tin cậy của khách hàng, đặc biệt là các công ty có tốc độ tăng trưởng cao, nền kinh tế mới, đang tìm cách khai thác tiềm năng tăng trưởng của khu vực.
.
Review Tdcx Malaysia SDN. BHD
Có thể phát triển sự nghiệp, cân bằng giữa công việc cuộc sống, chế độ ưu đãi tốt (GL)
Không vui vẻ và môi trường làm việc được quản lý vi mô (ID)
Môi trường làm việc chuyên nghiệp và cơ hội phát triển (GL)