Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Project Management:
- Lead the overall management of the Con Cưng-Sunlife insurance project, ensuring timelines and goals are met.
- Develop and implement a project plan, with clear milestones, to drive the insurance product's success.
- Collaborate with Sunlife’s team to align on product design, marketing strategies, and promotional activities.
2. Strategic Development and Execution:
- Identify growth opportunities to leverage Con Cưng’s customer base for insurance offerings.
- Partner with internal stakeholders (e.g., marketing, sales operations, customer service, people development) to enhance the customer experience for insurance products.
- Develop customized business development strategies and promotions in alignment with Con Cưng and Sunlife’s objectives.
3. Sales and Performance Tracking:
- Track sales targets, conversion rates, and project KPIs, presenting reports and actionable insights to senior management.
- Conduct performance reviews, analyze market data, and refine strategies to improve the insurance product’s uptake.
- Ensure project outcomes align with financial and operational goals, making adjustments as needed.
4. Client Relationship Management:
- Act as the main point of contact between Con Cưng and Sunlife, ensuring smooth communication and proactive problem-solving.
- Strengthen partnerships by providing regular updates, coordinating efforts, and fostering trust between both parties.
- Manage customer inquiries, complaints, and feedback on the insurance product, facilitating solutions with both Con Cưng and Sunlife teams.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Insurance, Business, Marketing, Project Management, or a related field
- Insurance or project management certification is a plus
- A minimum of 2 years of managerial experience (line manager) in business development or project management, preferably in the insurance or retail sectors.
- Strong analytical skills coupled with project management and planning skills.
- Deep understanding of retail market dynamics, trends, and consumer behavior.
- Strong negotiation and relationship-building skills, with experience managing partnerships.
- Dynamic working and pro-activeness at work and multi-tasking skills.
Benefit*
- Salary: negotiable, competitively depending on skills and experience.
- Regular training, annual company retreat, birthday bonus.
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement.
- Working in a dynamic, open, creative environment.
- Fast promotion opportunities based on personal ability.
- Team-Building, Year End Party, many internal events.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tdcx Malaysia SDN. BHD cung cấp các giải pháp CX kỹ thuật số mang tính biến đổi, cho phép các thương hiệu đột phá và hàng đầu thế giới có được khách hàng mới, xây dựng lòng trung thành của khách hàng và bảo vệ cộng đồng trực tuyến của họ.
TDCX giúp khách hàng, bao gồm nhiều thương hiệu tốt nhất thế giới, đạt được nguyện vọng về trải nghiệm khách hàng bằng cách khai thác công nghệ, trí tuệ con người và dấu ấn toàn cầu của chúng tôi. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong lĩnh vực fintech, chơi game, công nghệ, chia sẻ nhà ở và du lịch, quảng cáo kỹ thuật số và truyền thông xã hội, phát trực tuyến và thương mại điện tử. Chuyên môn và dấu ấn mạnh mẽ của chúng tôi ở Châu Á đã giúp chúng tôi trở thành đối tác đáng tin cậy của khách hàng, đặc biệt là các công ty có tốc độ tăng trưởng cao, nền kinh tế mới, đang tìm cách khai thác tiềm năng tăng trưởng của khu vực.
.
Review Tdcx Malaysia SDN. BHD
Có thể phát triển sự nghiệp, cân bằng giữa công việc cuộc sống, chế độ ưu đãi tốt (GL)
Không vui vẻ và môi trường làm việc được quản lý vi mô (ID)
Môi trường làm việc chuyên nghiệp và cơ hội phát triển (GL)