- To arrive at work on time in the uniform provided, ensuring a neat and tidy appearance, according to the employee handbook.
- To develop a close and harmonious working relationship with other departments.
- To attend training sessions and meetings as required.
- To anticipate guest need and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.
- To be knowledgeable on all facts of the hotel product, including room types, room rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, spa and health club, and other properties.
- To have a complete knowledge of company policy and procedures.
- Complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.
- Monitor daily arrivals ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic expectations are met and ensure all reservations are honored.
- Conduct room and public areas inspections as required.
- To greet and acknowledge all guests.
- To welcome all guests in a polite and friendly manner.
- To suggest alternatives to meet customer needs and expectations.
- To thank and invite our guests to return.
- To carry out other duties as directed by the supervisor.
- To receive, handle and relay guest messages, mail, voice mail and faxes in an efficient, timely manner as per hotel policy.
- Coordinate hotel reservations for guests when required.
- Maintain positive relations with other departments.
- Ensure up-to-date of current facts of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and etc.
- Keep updated with all policies and procedures of the hotel.
- Attend training sessions as required.
- Assist all other areas of the hotel when required.
- Perform other duties as assigned by supervisor.
*BENEFITS:
- Full salary in probation period
- To be trained as standard procedures by AHS international.
- Meals and uniforms
- Performance evaluation regularly
Mô tả công việc
Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết
- At least Bachelor degree in any field
- New graduate who taken internship in related field or at least 1 year experience in front office
- Good inter-personality skill, outgoing, and friendly
- Strong in English communication skill
- Strong in problem solving skills, and execution of work
Khách sạn Empyrean Nha Trang - với vị trí ven biển với các tiện ích bao gồm nhà hàng phục vụ ăn uống cả ngày, phòng tập thể dục, hồ bơi lớn ngoài trời trên sân thượng với quầy bar và nhà hàng bên hồ bơi, Executive Lounge, các cửa hàng bán lẻ và không gian hội nghị và hội họp rộng 500 m2. phòng. Nha Trang là thành phố ven biển, thủ phủ của tỉnh Khánh Hòa, duyên hải Nam Trung Bộ Việt Nam, nổi tiếng với những bãi biển hoang sơ, hoạt động lặn biển tuyệt vời và đã trở thành điểm đến ưa thích của du khách quốc tế cũng như du khách trong nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Empyrean Nha Trang được biết đến là khách sạn tọa lạc tại trung tâm Nha Trang, liền kề với quảng trường thành phố, nơi thường xuyên diễn ra các sự kiện quan trọng của tỉnh Khánh Hòa. Đây là khách sạn được nhiều du khách, đặc biệt là giới trẻ yêu thích bởi điểm check-in độc đáo là bể bơi vô cực tầng 40 của khách sạn.