Việc làm Tilling Timber Pty Ltd

Cập nhật 29/09/2024 13:54
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Tilling Timber Pty Ltd, Vietnam Representative Office
Nhân Viên Kế Toán Chi Phí (Cost Controller)
Tilling Timber Pty Ltd
25 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 09/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lạc Long Quân, An Bàng, Hội An, Quảng Nam

Mô tả công việc

- Supports the development, implementation and management of the resort's annual budget/business plan, with a focus on Sales & Marketing strategies.
- Working closely with the DOSM, continuously monitor competitive activity and implement any agreed changes to the property's sales and marketing strategy.
- Knows the business and keeps abreast of competition and customer trends, new products and legislation. Consults direct reports on operations needs and opportunities. Identifies and communicates potential new revenue opportunities to the hotel department heads influencing the development of plans to tap those opportunities.
- Manages multiple disciplines to continually drive total hotel revenue, maximize profitability, and improve colleague and guest engagement
- Maintains high performance levels in the department by setting smart goals and expectations in line with company priorities and hotel goals.
- Is highly visible and interacts with guests including meeting planners on a daily basis to obtain feedback on sales efforts, service levels, and overall satisfaction and to build long term relationships. Proactively develops and maintains effective relationships with internal and external key patrons, effectively responds to and resolves guest problems and complaints in a timely manner.
- Reviews Guest Satisfaction survey results, and other data to identify areas for improvement in relation to service, products and promotions. Reviews findings with all resort departments and ensures appropriate corrective action is taken.
- Observes behaviours, and provides timely feedback to individuals and/or leaders to ensure continuous improvement of service performance.
- Fosters an environment of teamwork where colleagues can communicate openly; keeps colleague informed of key business information.
- Celebrate successes and recognizes the contribution of team members; ensuring recognition occurs throughout the department and the hotel.
- Creates appropriate Personal Development Plans and develops team members based on their individual strengths, development needs, and career aspirations. Identifies future leaders within the hotel and ensures they have a Personal Development Plan to continuously grow within the company.
- Oversees training activities in conjunction with the Human Resources Department to ensure compliance with legal requirements, company's standards, and department learning needs.
- Assigns accountability to team members, drives and monitors the execution of the department strategic plan to ensure team delivers impressive results.
- Works with support department heads to ensure departmental strategies are aligned with the resort and company goals.
- Makes key decisions to keep the operations running smoothly sometimes with incomplete information and under tight deadline, pressure and reduced headcount.

Yêu cầu công việc

- Level of Education Bachelor
- Areas of study Hospitality Management, Sales and Marketing Management
- Professional experiences 3 to 5 years
- Languages essential English
- The ideal candidate will be a leader who is naturally hands on, with an on-site management style, good relationship building skills and the ability to prioritize and make effective decisions. Ideally you are a dynamic and entrepreneurial Manager who invigorates and motivates the operation with confidence. Pre-opening experience in a five-star resort in an EAM position is advantageous, as is having an in-depth knowledge of Sales & Marketing strategy and resort operations. Experience in Asia - preferably South East Asia.

Quyền lợi được hưởng

Thành phố Hội An,
Quảng Nam
Khu vực
Báo cáo

Tilling Timber Pty Ltd, Vietnam Representative Office
Tilling Timber Pty Ltd Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Room 10.01, Floor 10, 133 Duong Ba Trac Street, Ward 1, Quận 8, Hồ Chí Minh

Tập đoàn Tilling được thành lập vào tháng 11 năm 1963 và khởi đầu là một nhà máy nhỏ ở Eltham Victoria. Công ty hiện có văn phòng và nhà kho rộng lớn, hiện đại ở mọi tiểu bang thủ phủ của lục địa Úc. Nó có các cơ sở sản xuất tại trụ sở chính ở Kilsyth, Victoria và các cơ sở xử lý FrameSmart ở Queensland, New South Wales và Tây Úc.

Tập đoàn Tilling bao gồm một số đơn vị kinh doanh nhỏ hơn. Bao gồm các:

  • Bộ phận SmartFrame, phục vụ cho thị trường trong nước và nhiều khu dân cư.
  • Bộ phận FrameSmart cung cấp tất cả các giải pháp đóng khung gỗ mềm cấp máy gỗ nguyên khối.
  • Bộ phận Sản phẩm Kiến trúc sử dụng các phương pháp phay và định hình gỗ truyền thống để tạo ra những sản phẩm đẹp mang lại tính thẩm mỹ tự nhiên của gỗ cho không gian nội thất.
  • Bao trùm toàn bộ tập đoàn là Trung tâm Kỹ thuật và Thiết kế của chúng tôi. Trung tâm Thiết kế này có đội ngũ chuyên gia từ nhiều lĩnh vực khác nhau để cung cấp các dịch vụ kỹ thuật đầy đủ, đặc biệt tập trung vào kỹ thuật (tái) gỗ thay cho việc xây dựng vật liệu thay thế, dự toán và thiết kế tùy chỉnh.

Những nghề phổ biến tại Tilling Timber Pty Ltd

Bạn làm việc tại Tilling Timber Pty Ltd? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tilling Timber Pty Ltd

Tilling Timber Pty Ltd

Click để đánh giá