Việc làm TMS Group

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
TMS Group
Guest Relation Officer/ Nhân viên Chăm sóc khách hàng
TMS Group
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 23
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 23
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 3
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Provides guests with assistance at the front desk during the check-in and check-out processes and throughout their stay:
  • Greets guests and processes hotel registration.
  • Develop good open communication and rapport with all guests. Recognize return guests and ensure all guests expectations are met and exceeded at all times.
  • Ensure all guest account details are correct and accurate.
  • Keeps current on hotel accommodations, services and area attractions.
  • Responds to customer inquiries for information.
  • Arranges for services requested by the guest by working with other departments as appropriate.
  • Stays current with developments in the hotel by reviewing and updating the communication log.
Maximizes revenue and cash flow by promoting hotel services and adhering to credit and inventory control processes:
  • Offers guests updates to rooms and promotes hotel amenities, food and beverage outlets and services.
  • Makes reservations in accordance with hotel’s yield management practices.
  • Processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
  • Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
  • Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
  • Obtains appropriate approvals and signatures.
Other responsibilities include:
  • Liaising with housekeeping to ensure information is passed on for room requests and special requests.
  • Balances daily cash, transaction postings and credit card remittance at the end of each shift ensuring all information is accurate and without discrepancy.
  • Accepts responsibility for accurately maintaining cash float.
  • Use the Brand technique for answering the telephone.
  • Ensure work area is keep neat and tidy.
  • Keeps abreast with the hotel’s daily banquets, functions and activities.
  • Attends Front Office communication meetings to maintain solid teamwork and a sharing of goals.
  • Maintains policies and procedures to ensure the lowest level of loss is maintained.
  • Adheres to rate restriction periods.
  • Attends any training programs as directed or requested.
  • Accurately processes maintenance requests.
  • Keeps Hotel Manager informed of all problems or unusual matters of significance.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • A minimum of 2 years of guest relation experience in international hotel brand.
  • A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
  • Fluent in Vietnamese and English language. Additional language is an asset
  • Good communication skills and customer service skills are required.
  • Good operating knowledge of Opera system.
  • Computer literate.
  • A passion for delivering exceptional guest experiences.
  • Well-presented, organized and calm personality.
  • Flexibility to work all shifts including early mornings, evenings, nights and weekends any day of the week

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, tòa nhà Vimeco, LooE9 Đường Phạm Hùng, Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty Cổ phần Tập Đoàn TMS (TMS Group) được thành lập năm 2004 tiền thân là Công ty TNHH Quốc tế Thái Minh.

TMS Group hiện nay là một Tập đoàn kinh tế, kinh doanh đa ngành trong các lĩnh vực: Cung ứng nhân lực Quốc tế (Nhật Bản, Đài Loan), Du học (Nhật Bản, Úc …), Tuyển dụng nhân sự cao cấp, Tuyển dụng trực tuyến, Bất động sản, Vật liệu xây dựng, Tài chính với sự tăng trưởng nhanh và bền vững.

Hiện nay, TMS Group có vốn điều lệ 600 tỷ đồng gồm 5 Công ty thành viên hoạt động trong các lĩnh vực khác nhau. Công Ty Cổ phần Tập Đoàn TMS là công ty mẹ (Holding) đầu tư vốn chi phối vào các Công ty thành viên.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2004

Mission

Với mục tiêu trở thành Tập đoàn kinh tế hàng đầu Việt Nam, xác định nguồn lực con người là nhân tố quyết định thành công, TMS Group rất mong nhận được sự quan tâm của các ứng viên tiềm năng cho các vị trí quan trọng mà chúng tôi đang tìm kiếm.

Những nghề phổ biến tại TMS Group

Bạn làm việc tại TMS Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TMS Group

TMS Group

Click để đánh giá